Alla inlägg den 25 november 2009

Av Mia - 25 november 2009 22:04

...av gardiner borde jag ägna mig åt istället för att sitta här vid datorn! Men nu har jag låtit bli hela dagen så jag har lite abstinens.


Ikväll, och imorgon tänkte jag få upp julgardiner, ljusstakar och stjärnor, jag jobbar på lördag och åker till Norrköping på söndag för några dagars umgänge med lillebror.

Sådana här viktiga saker kan jag inte överlåta åt maken, det skulle jag inte godkänna när jag kom hem. Idag fick han förtroendet att PLOCKA NER gardinerna, det som är tråkigt.

Jag hittade gardiner som jag köpte på Erikshjälpen förra året, för 40 kronor. Jag hade glömt dem, men det ska bli intressant att se om de är lika trevliga uppe i pysselrummet som de är när de ligger på bordet.


Fredagen före advent, är vår stora stake-tändar-dag! Och ljusslingorna ute, men jag behöver köpa nya i år. Jag skänkte bort vår till min bror och hans barn förra året. Tyckte väl att de behövde den bättre än vi.

Visserligen har vi en på balkongen, men blommor som jag har tänt året om, när det är mörkt men den är inte så jullik precis.


Jag var inne på någonb webbutik som hade fina och annorlunda slingor att ha både ute och inne, ganska prisvärt, men nu hittar jag inte tillbaka dit! Ingen som har något tips?


Nu åter till strykbrädan, julkänslan börjar infinna sig lite, efter att jag har hjälpt tjejen jag är kontaktperson till att sätta upp sina ljusstakar! Skönt det, så jag känner igen mig själv!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards