Alla inlägg under juni 2009

Av Mia - 30 juni 2009 10:48

...är det definitivt just nu!
Det blir en tur till någon badplats idag, tillsammans med mor och brorsson. Maken vet jag inte, han har ju inte fått sitt i sin älskade soffa på bra länge gubevars, så det kanske känns viktigare för honom.

Först ska vi flänga in till stan och uträtta massa ärenden bara!

Av Mia - 30 juni 2009 01:18

..i vårt eget hem.

Skönt att åka hem ikväll, lite trafik och inte så varmt, men jag har så svårt för att åka ifrån lillebror. Inte så att han är ensam eller nåt sånt, det är bara så långt borta och det kanske tar flera månader innan vi ses igen.

Han klarar sig säkert utmärkt utan storasyster, det är bara mitt hjärta som får lite ont av att vi inte stannade lite längre.
Men vi behövde verkligen hem.... men det gör lite ont ändå... lillebror är ju alltid lillebror! *L*

Nu blir det bingen och sova länge imorgon, åtminstone så länge som Kejsarinnan tillåter när hon har sina båda sambos tillbaka i hemmet.

Av Mia - 29 juni 2009 20:58

...scrapaffären här i Norrköping fick sig också ett besök förstås! *L*
Papper, halvpärlor, akrylfärg och blommor hamnade i påsen, och jag längtar hem för att få pyssla.


Årets första julklapp har jag också köpt! :-)  Jag tänker inte tala om vad det är än förstås, ifall personen i fråga läser på bloggen.

En födelsedagspresent blev också inköpt och ska ges bort om några veckor även om födelsedagsbarnet fyllde i maj! *L*
Inget av det var köpt på Pysselpassion dock!


Av Mia - 29 juni 2009 20:55

...fick ett besök av mig idag, jag tycker att de har så mycket bra produkter, lite dyra men jag får ju välja mina inköp då....

Handkräm, fotkräm och balsam till håret blev det.

Bilderna är lånade från Lush.


 

Av Mia - 29 juni 2009 14:24

...är det dags för nu, bland annat scrapaffären här i Norrköping ska få sig ett besök har jag bestämt.

Igår kväll var vi på Maneza och åt, som jag berättat om förut, det är så otroligt gott och lite annorlunda mot vad jag är van vid hemifrån, där vi i princip bara har pizzerior och kinarestauranger.

Karlarna var ölsugna igår och vi tog en liten runda, och var hemma sent som attan... Så nu är jag trött idag, men det finns de som är tröttare och dessutom mår lite sisådär...*L*
Men jag är sugen på shopping!!


Av Mia - 28 juni 2009 15:15

...av lite inlägg från semestern har jag gjort, jag har skrivit lite om fotona jag mms-bloggat.

Senare kommer jag att lägga in fler bilder från trippen, då från de jag tagit med kameran och inte med mobilen, men vad roligt att det funkar så bra med mms-bloggning och vad roligt att ni har följt med på resan! :-)


Jag ska bara hinna sitta vid datorn mer än en kvart. Nu sitter jag i bilen med det mobila bredbandet och det funkar ju bra, men det är svårt att skriva...

Av Mia - 28 juni 2009 15:04

...var ett område under tak, med ett stort badlandskap, spelhall, bowling, gym, restauranger och lekland. Platsen för restaurangerna var som ett torg i någon stad i ett sydligare land på kvällskvisten. Ganska mysigt fakitskt...


 

Av Mia - 27 juni 2009 22:41

...till hemmet.

Lite trött och sliten efter den varma, långa dagen i bilen.

Imorgon far vi igen, då åker vi med lillebror till Norrköping och stannar en dag eller två.

Med risk för att upprepa mig... jag har ont i halsen igen, mer denna gång, så vi får väl se hur det går med denna hektiska vecka! Jag vill INTE bli sjuk!

Det är alldeles för skönt att ha semester för att tillbringa den i en sjuksäng!

Husmorstips för ont i halsen någon?

Nu blir det nog bingen och så är jag väl här om några dagar igen! :-)

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards