Alla inlägg under november 2008

Av Mia - 25 november 2008 00:06

...har en blogg-candy som jag gav en chans! Håll tummarna för att jag vinner!

Inkido har kanonfina stämplar!

Av Mia - 25 november 2008 00:02

...nog med att vi måste gympa till Christer Sjögrens "I love Europe", nu har "fröken" desutom lagt till Papaya Coconut, med den lilla bältan Kicki Danielsson...

Stackars mig, jag tycker det är tråkigt att gympa utan att musiken är usel.

Tack och lov för att vi har både BWO och Charlotte med Hero, det är min räddning!

Av Mia - 24 november 2008 23:58

...vi åker till Norrköping i slutet av veckan och jag jobbar lördag till söndag, så har jag redan börjat med adventspyntandet och har faktiskt tänt en stjärna redan. Jag var ju tvungen att kolla om den funkade...

Ett litet arrangemang med en "multihyacint" har jag gjort också, men jag behöver köpa fler, jag vill att det ska dofta MYCKET hyacint här i december!

Jag älskar det verkligen! Men jag hittar inte våra tre adventsljusstakar.....

Ska skicka upp maken i veckan och kolla om den kan ligga där...


Av Mia - 24 november 2008 23:56

....är en pysslare av stora mått, och eftersom jag själv inte gör många knop när det gäller den biten, så visar jag väl hennes senaste skapelse istället!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  

This is a card, made by my niece!

Av Mia - 24 november 2008 23:45

...ni?
De små, små söta (?) valparna?


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  

Do you remember? The cute small puppies?



Men nu för tiden ser de ut så här!

Skillnaden mellan Mini (Acke) och Maxi (Atlas) är fortfarande tydlig, Atlas har till och med vuxit förbi mamma Raisa nu!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  

But now adays, they look like this!

The difference between Mini(Acke) and Maxi(Atlas) is still obvious, Atlas has even grown bigger than mum Raisa!



Det är inte lätt att fotografera alla tre hundarna fint tillsammans, speciellt inte som Raisa gömmer sig så fort kameran kommer fram. Hon är blyg säger syskonbarnen! *L*

Bröderna fastnade iaf.


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  

It is not easy to get a photo on the three of them together, especially when Raisa hids everytime I take the camera. My brothers kids says she is shy! :-)

Anyway, the brothers are there!

Av Mia - 24 november 2008 23:41

...är snart här!
Hurra!

I helgen var vi ju uppe hos bror och hans barn, och vi satte upp utebelysningen (som är min, så jag får ha min blomslinga på balkongen i vinter, men det ska väl gå finfint!)



På söndagen gjorde vi kransar, och så här ser min ut i år, jag hoppas att rosorna torkar vackert!



This is this years wreath I have made. I have already hang it on the door!

Av Mia - 24 november 2008 23:36

...arbetare och 10 tjänstemän ska sägas upp på makens jobb, ungefär en tredjedel av alla på företaget.

På onsdag ska det förhandlas om vem som får gå. Egoistisk som jag är hoppas jag de tar tillvara på de som företaget har satsat utbildningar, pengar och tid på...

Det är inga roliga dagar just nu, och hur roliga kommer de att bli om han blir arbetslös?

För vår ekonomi vore det verkligen katastrof!

Av Mia - 23 november 2008 11:44

...väder är det ute idag!

Jag tror att jag ska försöka ta mig ut på en härlig promenad!

Solen skiner, det är någon minusgrad och frosten ligger på mark, träd och hus!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards