Alla inlägg den 14 november 2008

Av Mia - 14 november 2008 21:28

...klådde IFK inte VILLA idag? Jojomän! Självklart om ni frågar mig!

Av Mia - 14 november 2008 16:26

...måste vi alla hålla tummarna för IFK Vänersborg idag, som möter hemska Villa i Lidköping!
Och så är jag på jobbet!! Jag borde ju varit där förstås!

Men det behövs inte, de krossar väl VILLA som vanligt! *L*


Av Mia - 14 november 2008 15:13

...vill jag ägna mig åt i mitt hem! Jag vill göra om så mycket, men det känns som ett omöjligt uppdrag. Varje dag sitter jag och funderar och spånar hur jag ska kunna lösa saker och ting, och jag kommer hela tiden fram till att jag måste göra mig av med mina BÖCKER! Eller åtminstone låta dem flytta ut ett tag, men det gör ont....

Det är ju mina bebisar ju! Fast, vad ska jag ha alla böckerna till? Varför måste jag äga dem? Jag kan ju lika gärna låna på bibblan, eller köpa dem som pocket, det är ju inte så att jag sitter och bläddrar i dem efter att jag läst ut dem, eller läser dem gång på gång...

Det är ett bekymmer uppenbarligen, både med plats och ekonomiskt.


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  

I want to do a makeover in my home. I want to change and redo so much but it feels like mission impossible. Every day I am thinking and planning, but I always got to the point where I need to get rid of my books, or at least let them move out for a while. But it hurts, they are my babies.

But then I think, what am I going to have all the books to? Why do I feel like I need to OWN them? I could go to the library? I mean, I am not sitting an look in them after I have read them, or read them over an over again.

It is a problem, both the space and economical.

Av Mia - 14 november 2008 15:06

...kan man vinna hos Tidsmästarinnan!

Det är så rart och gulligt, så jag var ju tvungen att försöka mig på det!

Som vanligt vinner jag väl inget, men jag testar ändå! *L*

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards