Alla inlägg den 9 november 2008

Av Mia - 9 november 2008 20:05

...så in i bänken är jag idag. Igår var vi och hälsade på bror och barn och sov över där. Det var lungt och skönt och tiden ägnades mest åt att äta och pyssla med de små.

Att sova på en madrass på golvet var väl inte det mest bekväma kanske.
Idag har vi varit på julmarknad, brorsdotterns kör sjöng vid två tillfällen, och det var nog viktigt att ha faster med verkar det som.

En korv och en ost blev köpt, det var det hela.

Det var kanonfint väder, ända fram tills vi var på väg hem, så utflykten var vältajmad!

Men nu är jag så trött, så trött, jag orkar inte ens ta fram ett litet broderi att sitta med framför de trista tv-programmen. Det lutar åt att vi lägger oss och ser på en film tror jag. Vi får väl se hur länge jag håller mig vaken!

Imorgon är det jobb igen....

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  

I am so tired today, and I don't really understand why. Yesterday was spent with my brother and his kids, and all we did was relaxing, eating and makung craft with the kids. We spent the night there, and of course, sleeping on the floor wasn't good for me...

Today we were visiting a "christmasmarket" and watched my niece and her choir sing. It felt like she really wanted her aunt there!

All I bought was sausage and cheese.
But now I am so tired, so tired. I don't even feel for picking up my embroidery and work on it in front of the tv watching boring programs.

I guess we will go to bed and watch a movie. We'll see how long I stay awake!

And tomorrow is it time for work again!


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards