Alla inlägg den 6 november 2008

Av Mia - 6 november 2008 22:34

...har en utsökt skål som skulle vara så vacker att ta fram till jul! Den finns i helt vitt också, och den var så fin. Egentligen består den av 6 små skålar som man sätter ihop, och varje skål kostar 135 kronor. Så då förstår vi ju alla att det kanske inte är något man köper bara så där.

Men jag blev väldigt kär i den, speciellt den vita! Vill ha!!!



Av Mia - 6 november 2008 22:16

...i jultidningar ska jag göra nu när jag går och lägger mig.

Eller åtminstone i två! Allers jultidning och så Amelia Jul som jag förstås har köpt!
Mmmmm, det ska bli så mysigt!



Av Mia - 6 november 2008 21:57

...två dagar denna veckan minsann!

Brorsbarnen fyller med ungefär en veckas mellanrum och kalasen har blivit lite försenade. Det fyller ju mitt i älgjakten båda två och då är det svårt att hinna med!

Men så går det ju inte att ha kalas tillsammans heller utan varsitt minsann.

Presenter, mat och tårta har det blivit och så har vi spelat spel och pysslat en stund innan kalaset varit slut.

Det har varit så trevligt att få lite värdefull, lugn tid med de små utan massa grannar och annat som stör.

Fast nu är jag trött, och jag funderar på att lägga mig.


Imorgon har jag planer på att slutföra det jag inte hann färdigt i veckan.


~Röja på balkongen

~Göra storkok

~Städa undan lite inne

~Göra ett par beställingskort

~Skriva brev och posta

~Fixa småärenden


Och allt annat som kommer att dyka upp under dagen.

På kvällen ska vi på teater, det ska bli kul! Det brukar vara både roligt och bra!


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards