Alla inlägg under november 2008

Av Mia - 19 november 2008 21:53

..jag ändå är inne på INREDA, så blev jag förstås kär i dessa söta små teburkar....

Hmm, det är mycket sött och sockrigt nu...


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  


When I was visiting INREDA I fell in love in these cute little boxeas for tea....

It is much sweet things at the moment....


Av Mia - 19 november 2008 18:07

....en riktigt söt en, är något jag skulle vilja ha faktiskt...

Men, jag hittar inte direkt så många söta. Det skulle ju vara den här då, som jag hittat på INREDA, den blev jag kär i!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  


A teapot, a real cute one is something I really would like to have...

But I can't really find anyone real cute. It should be this one of course, which I found at INREDA, and I fell in love with!



 



Av Mia - 19 november 2008 18:06

...på gång, och idag ska jag gå dit faktiskt!!

Hurra, hurra! Hoppas det blir en bra match också.... Det är ju inte alltid säkert när det gäller IFK.

Av Mia - 18 november 2008 18:59

...är det, när vänner som inte finns i min omedelbara närhet mår dåligt! Vad gör man? Vad gör jag? Det gör ont att veta att de inte mår bra!

Tänker mycket på dem, men det hjälper ju inte så mycket antar jag.

Jag önskar jag kunde finnas där för dem, krama om dem och bara lyssna...


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  


It is hard, when friends who aren't near my, physically, is feeling bad. What can I do? It hurts to know that they are suffering!

I am thinking a lot of them, but I guess it doesn't help much.
I wish I could be there for them, hug them and just listen....


Av Mia - 17 november 2008 21:57

...då har jag grinat idag igen då!

Till ett tv-program förstås och idag var det Cityakuten som var sååååå sorglig.

Nu ska jag titta på dokumentären "N'Deaye och jag" och med tanke på att det handlar om hennes kamp mot sjukdomen lupus (SLE) och att hon dör, så lär jag väl inte sitta helt torrögd här då heller!


Av Mia - 17 november 2008 21:47

....inte så bra efter gympan idag... Det var inte så att jag slet ihjäl mig, men jag kände mig så oerhört trött och tung idag (som om jag inte är tung i vanliga fall...) och nu när jag kommit hem mår jag illa, känner mig ännu mer trött och känner allmän olust.

Men jag ska INTE bli sjuk, så det är bäst att det bara är tillfälligt!


Av Mia - 14 november 2008 21:28

...klådde IFK inte VILLA idag? Jojomän! Självklart om ni frågar mig!

Av Mia - 14 november 2008 16:26

...måste vi alla hålla tummarna för IFK Vänersborg idag, som möter hemska Villa i Lidköping!
Och så är jag på jobbet!! Jag borde ju varit där förstås!

Men det behövs inte, de krossar väl VILLA som vanligt! *L*


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards