Alla inlägg under juni 2009

Av Mia - 27 juni 2009 15:19

....besökte vi, och hann med ett dopp. Det var dock bedrövligt kallt, och då är jag inte någon badkruka direkt!

Av Mia - 25 juni 2009 13:48

...hade de också på Legoland, till och med järnvägsstationen i lilla Töreboda, men inte på denna bild. Jag ska lägga in fler bilder senare, när jag är hemma mer än 14 timmar, varav sömnen var ca 9... *L*

Av Mia - 25 juni 2009 10:45

99 mms winyan

Av Mia - 24 juni 2009 18:01

...var också helt ok, fast vi satt mest ute. Tre sovrum med riktigt bra sängar hade vi, sov gott måste jag säga...

Av Mia - 24 juni 2009 17:38

...var riktigt fräscht och alldeles nytt, jacuzzi hade vi också...

Av Mia - 24 juni 2009 05:06

...morgonstund, så ljuvlig du är... eller inte.

Det är inte min grej att gå upp tidigt på morgonen, men nu far vi iväg till Danmark och Legoland!

På återseende!

Av Mia - 22 juni 2009 19:53

...sa det igår, i bildörren när någon stängde den och vips hade rutan ramlat ner. Det var inte helt bra, nu sitter den upp med hjälp av en långskaftad isskrapa och jag hoppas den sitter hårt när vi ska åka så mycket bil.

Ingen endaste verkstad hade ju tid att ta emot klimpen förrän om flera veckor typ. Inget bra tillfälle att få pajad ruta. 

Nu tycker jag vi har lagt ut tillräckligt på den här bilen, jag vill ha mina pengar till lite annat också.

Av Mia - 22 juni 2009 13:40

...semester! Hurra!

Jag gör sista passet nu och sedan är jag inte på jobbet förrän i mitten på juli! Det ska bli så skönt, så skönt, men som alltid lyckas vi planera in kanske aaaaningens för mycket.


På onsdag åker vi till Legoland, med mor, bröder och brorsbarn, kommer hem på lördag.

På söndag åker vi med lillebror till Norrköping och stannar nog två nätter, hemma på tisdag.

På onsdag åker vi till makens barndomsstad, festival i dagarna tre, kommer hem på söndagen.

Sedan tänkte jag hitta tid att umgås med min kusin och sötaste Ella, vi ska tillbaka till svärmor då hon har släktbesök från Finland senare i sommar som vi vill hälsa på, vi har planerat att åka och hälsa på några vänner som semestrar i båt runt Västkusten i sommar och så har vi ju vår egen lilla festival som vi ska besöka och förhoppningsvis ta emot raraste Ålandsväninnan också! 

Massor att göra, massor av roliga saker! Vila gör jag på jobbet! *L*

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards