Alla inlägg den 10 november 2009

Av Mia - 10 november 2009 23:09

...är det faktiskt så, att förkylningen börjar släppa lite! Skönt! Något mindre tät, något lättare huvudvärk och lite piggare!

Skönt det, kanske kan jag sova i natt, det har ju varit lite si och så med det de senaste nätterna.

Fördelen med det är att jag har plöjt igenom fyra böcker under tiden!


Imorgon hoppas jag vara pigg nog att ge mig ut och handla lite tillsammans med mamma. Vi ska packa ett julpaket och skicka till behövande i Lettland, och då behöver vi köpa lite grejer till det.

En present till brorsonen också som vi ska fira imorgon kväll, bara jag är i hyfsad form. Kanske är det ett av mina problem, att jag inte håller mig lugn tillräckligt länge för att bli ordentligt frisk utan tror att jag mår bättre än jag gör.


Äsch, det går nog bra, jag får krupp om jag ska hålla mig i stillhet när jag börjar må bättre, jag blir alldeles för rastlös!


Sista på Brothers&Sisters nu, sen ska jag sova tror jag. Eller läsa lite i alla fall!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards