Alla inlägg den 24 november 2009

Av Mia - 24 november 2009 22:25

...SAAB gick då i stöpet, och det var väl bara att vänta, varför skulle något bra hända på marknaden här runt omkring. Dödsstöten för SAAB tro? Det blir inte roligt, med alla dessa stackare arbetslösa i så fall, tillsammans med alla de vi redan har i Västsverige. Fy vad jag tycker det känns tråkigt och träligt.

Det vänder ju förr eller senare, men just nu känns det tungt.

Klart jag håller tummarna för att det ska lösa sig, fast det ser mörkt ut nu.

Av Mia - 24 november 2009 17:03

....en månad kvar till julafton!! Har ni börjat med era förberedelser? Själv har jag en lista över vad jag vill göra som är så lång, så lång. Det gäller att sålla lite tror jag, så att jag inte börjar känna mig stressad...


Julklapparna har jag hyfsad koll på, en hel del är redan inköpta, andra är planerade och bara att leta upp.


Tänkte jag skulle börja sätta upp adventsljusstakar och det som hör advent till på torsdag, byta gardiner och göra lite blomsterarrangemang.

Advent är den mysigaste tiden!!

Av Mia - 24 november 2009 14:53

...skulle jag behöva köpa ny i år. Jag vet bara inte vad jag vill ha riktigt. Internet är ju en källa till inspiration (och köplust) men jag kan inte riktigt hitta det där som känns "den här är perfekt". Det här är viktiga beslut att ta, och det måste stämma för att det ska bli bra! Granen är viktig i vårt hem, och vi har lite olika teman att välja på när vi ska klä den. I år tyckte jag förstås att det var dags för ett nytt tema och det är inte helt bestämt än vad det ska bli. Lite gammaldags och hemgjort tror jag det lutar åt, och inget glitter! Hur det nu ska gå, jag som älskar glitter under jul!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards