Alla inlägg den 3 november 2009

Av Mia - 3 november 2009 22:09

...att besöka mina kära bloggvänner, läsa och kommentera har inte infunnit sig de senaste dagarna, men jag kommer tillbaka till er, jag LOVAR!!

Nu väntar kudden!

Av Mia - 3 november 2009 19:07

...lekte vi häromdagen, Kejsarinnan och jag...

Eller rättare sagt, jag letade och hon gömde sig. Hela förmiddagen.

Till slut hittade jag henne!

 

Inkrupen mellan påslakanet och täcket i makens säng, skymtade jag en kattsvans. Sedan dess är det hennes favoritställe på dagarna. På nätterna kliver hon mest runt oss, jamar, vill ha mat och att vi ska vara vakna.

Då ligger hon illa till kan jag säga!

Vi måste ordna något skydd till sovrumsdörren, så hon inte kommer åt att skrapa och riva på den om vi stänger henne ute. Jag blir galet irriterad på att hon stör min skönhetssömn! Så nu förstår ni att jag ser ut som jag gör!

Av Mia - 3 november 2009 19:01

....dagar fyller mitt liv just nu, och det märks speciellt idag, när det känns som om min mage har rasat. Jag hoppas dock att det är tillfälligt.


Halloween har ju varit och jag tycker det är roligt att få pynta och greja lite, även om vi inte firar det i egentlig bemärkelse. Vi var hos bror med barn dagen innan och åt god mat med halloweenpyntad tårta efteråt. På lördagen jobbade jag ju så så var det med den saken!

Vill bara visa min duk som jag sytt, visa på att jag faktiskt slutför några av mina UFO:s iaf!

Sen gick jag och köpte en liten pumpa till mig, jag skar ut och satte ljus i. Men pumpan är fortfarande fräsch, så den får nog stå här på balkongen med ljus i tills den inte är fin längre, eller fram till advent, halloween eller inte!


   


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards