Alla inlägg den 13 november 2009

Av Mia - 13 november 2009 18:18

...på jobbet, för en härlig, lång helg! :-)

Lite grinig är jag för att det är bandy hemma ikväll, mot Villa, och det hade varit roligt att gå på. Men, med tanke på onsdagens bortaresultat med 11-1 i baken kanske det är lika bra att stanna hemma. Villa dundrar ju på som värsta X2000 i serien! Det är väl dags för IFK att sätta stopp för det nu då!
Men! Jag har tur, de sänder matchen på tv4sport idag, så jag kan se den ändå! Inte samma sak som att vara där, men bättre än inte alls.


Resten av helgen är ganska mycket jobb alltså, men imorgon ska jag hjälpa bror med att isolera ett tak, tror jag det var. Det kan behövas nu när det börja bli kallt och vintern kanske är på gång på riktigt! *hoppashoppas*


På kvällen ska jag på lokalteater med min kära mor och en väninna till mig. Det ska bli skoj, det är alltid skönt att hitta på lite roliga saker under hösten. Inte så att jag inte har något att göra men det är roligt att gå på lite evenemang också!

Helgerna man är ledig brukar rasa iväg snabbt, men som tur är gör jobbhelgerna det också.

Sen är jag ledig från jobbet igen, men det är full rulle ändå så jag måste nog börja med min julplanering annars kommer jag inte hinna med!





Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards