Alla inlägg den 21 december 2008

Av Mia - 21 december 2008 12:14

...hade vi igår. Vi var hos mamma och hade liten julafton. Traditionen är att vi träffas där dagen före julafton, klär granen, gör lite julgodis, äter julmat och umgås.

Lite förändringar har skett under åren, och i år träffades vi redan igår, eftersom brorsbarnen inte kunde vara med dagen före jualfton.

Ingen julmat blev det heller utan hargryta, och rådjursgryta.

Vi passade på att ge varandra lite julklappar också. Egentligen har vi slutat med det, men vi hade köpt till mamma och mamma hade köpt till oss. Helt kan vi ju inte sluta med att köpa julklappar!

Maken och jag hade köpt lite till varandra också....

Här är iaf mina julklappar!


Från Maken! Jag längtar så tills jag kan börja med boken och se filmen!!

Han hade också köpt en bok till, av Jeffrey Deaver, men den ville han börja läsa själv! *L*



Av mamsen! Det sötaste av kakfat, från Rice! Nu är det bara skålen med samma mönster som fattas! Tänk att de faktiskt har sådana här grejer i vår stad, i den trevliga inredningsaffären Kaktus!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards