Alla inlägg den 13 december 2008

Av Mia - 13 december 2008 22:21


...springer jag på sånt, som så oerhört mycket påminner om sorgen efter min pappa. Idag träffade jag en kille, runt 23 år som är svårt sjuk i cancer. Jag känner sådan sorg och förtvivlan över vad han och hans nära går igenom. Tillbaka kommer också de känslorna som jag hade då vi gick igenom detta, med min far. Sorgen biter sig fast som en envis igel och trots att åren går, möter jag saker som får mig att falla tillbaka i djup saknad. Nästan varje dag finns det något som påminner mig om att min pappa inte är här, något som ger mig ännu en påminnelse om att ha förlorat något så oerhört väsentligt. Ibland är den sorgen så stor att bära, att jag nästan inte står ut. Det gör ont, fysiskt ont i min kropp, det är en bit av mig som är helt borta....Ibland känner jag mig helt handfallen...vad ska jag göra utan pappa, min hjälte, min förebild och min trygghet? När kommer det att gå över?



Bilden är hämtad från FreeFoto

Av Mia - 13 december 2008 22:01

...to be in company of friends, säger han min husgud, David Coverdale!
Och det vet du David, på tisdag är vi där, dina vänner, på Scandinavium!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  

 he says, David Coverdale! ANd you know David, at Tuesday we are there, your friends, in Scandinavium!



Av Mia - 13 december 2008 16:54

99 mms winyan Detta tittar jag på en lördagkväll:) tur man kan köpa vin!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards