Alla inlägg den 18 december 2008

Av Mia - 18 december 2008 21:20

...blir jag när ser Leila stå i sitt rosa, blommiga kök och röra, knåda och vispa ihop diverse läckerheter i sina ljuvligt pastellfärgade skålar! Det går så lätt och enkelt för henne, rent och snyggt.

Så ser det INTE ut när jag bakar...Jag skulle också behöva ett batteri med människor som håller ordning på mina grejer i köket!

Och så vill jag ha en kitchen-aid.... Det är nog därför det ser så enkelt ut för Leila!



Det får väl vara ett önskemål när jag fyller 40 om många, många år...*L*

Det svåra blir att finna en färg som jag vill ha, den finns ju i så många olika ljuvliga färger!

Av Mia - 18 december 2008 13:53

...konsert med Whitesnake var...bra, väldigt bra.

Inte magisk som för fyra år sedan, hans röst är inte vad den var då. Tragiskt, då det enligt mig är den mäktigaste rösten i hela "hårdrocks"världen, stark men mjuk och bara alldeles underbar.... De drog ner på tempot på flera låtar, kanske för att hans röst skulle hålla, men det gjorde den tyvärr inte ändå... Det känns som om det var sista gången han/de är ute på vägarna, för man kan inte åka runt och ha spelningar när sångaren och själva grunden i bandet inte längre har någon sångröst.

Men vaddå, det var ju WHITESNAKE, hur dåligt kan det bli liksom! Nåja, Coverdale behåller platsen som min husgud!





Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards