Alla inlägg den 6 december 2008

Av Mia - 6 december 2008 17:39

 


...rullar den ledig helgen undan!

Igår grejade jag med julkorten, verkar som jag blir nöjd i år, men det är väl för att jag case:at en annan duktig pysslares kort.

Sedan på kvällen körde jag maken till julbordet som han hade med jobbet (som han fortfarande har kvar, frågan är vad de säger på måndag), sedan åkte jag upp till min bror och pysslade med syskonbarnen.

Spelade lite spel däruppe med några av hans vänner...

Hämtade maken, och hejsan vad snapsar och annat han fått innanför västen! Han pratade som attan under hemfärden, det är inte vanligt, och han upprepade sig också åtskilliga gånger! *L* Han hade verkat ha kul i alla fall vad jag förstod.

Idag har det varit Cabarét med syskonbarnens skola som vi var och tittade på (nja inte sötaste maken då, han låg hemma och gnällde över djup huvudvärk)

Efter en röjning på balkongen tog vi en liten "nap" och nu har jag svidat om för ett litet party hos väninnan C. Maken jobbar tidigt imorgon så han har nog inga andra planer än att sova...

Ha en trevlig lördagskväll!!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards