Alla inlägg den 7 december 2008

Av Mia - 7 december 2008 22:51

 


...skuggor har jag lärt mig att göra runt fotona, det ser ni väl? *L*

Det är såååå mycket jag skulle vilja lära mig i photoshop men när ska jag hinna det då?

Av Mia - 7 december 2008 22:44

 


...har börjat!
Idag har jag tillbringat hela eftermiddagen hos bror med barn och bakat lussebullar, gjord ischoklad och dekorerat pepparkakshuset!

Barnen var lite sparsmakade med dekorerandet i år måste jag säga! *L*

Men det var som vanligt så himla roligt att greja med barnen, de är fantastiskt engagerade i allt pyssel vi gör!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  

All afternoon have I spent with my niece and nephew. We have made "lussebullar", choclate candy and decorated the gingerbread house.

As always it was a pleasure to spend time with them, they love to do all those things we to together!




JUL
Av Mia - 7 december 2008 22:39

 


...vi har i köket i år gillar jag så mycket. Lite annorlunda mot vad jag brukar, men den passar så bra där!

Nu lyser det ju bara ett ljus på bilden, men förstås har vi tänt två ljus idag!

JUL
Av Mia - 7 december 2008 12:13

 


....är det dags för idag!

Det är tradition för mig att baka lussebullar med syskonbarnen. Medan bulldegen jäser, ska vi sätta ihop och dekorera det (köpta) pepparkakshuset, och kanske hinner vi göra ischoklad. Jag hoppas det, för jag ligger lite efter i min planering.


Men allt går nog i lite slow-motion idag, efter gårdagens party, jag är liiiite trött. Det blev liksom lite sent, men ack så skoj och trevligt!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards