Alla inlägg den 22 december 2009

Av Mia - 22 december 2009 13:11

....närmar sig och i år känner jag av den berömda stressen! Bara för att jag planerat så dåligt... eller kanske snarare för att jag inte följt min plan!

Julkorten är i alla fall på lådan, nästan allt julgodis är klart och julklapparna inslagna.

Nu ska jag åka tåg i ett antal timmar, åtminstone vara på resande fot.

Jag ska följa tjejen jag är kontaktperson för till Göteborg och se till att hon kommer på det tåget hon ska vidare med.


Sedan ikväll åker vi till mamma och har en liten julafton, tillsammans med brorsbarnen som i år firar julaftons kväll tillsammans med sin mamma. Där ska vi ha julklappsutdelning, dekorera pepparkakshus, pynta gran, äta julmat och baka lite julgodis.... Jag måste nog ha en whiskey och lugna ner mig med lite också tror jag!

Tänk att jag ska sitta bort flera timmar på tåg, när jag kunde gjort så mycket annat! *L*


Imorgon tänkte jag kanske hinna åka skridskor, plus att jag ska göra två blomsterarrangemang, baka två sorters bröd, altra fyra blockljus med tillhörande tändsticksaskar, städa och göra fint här, fixa nya hyacinter, sova lite och dessutom spela sällskapsspel med bröder och vänner...pust....

Allt på en gång!

Men det är ingen fara på taket, det blir jul i år också och förhoppningsvis även nästa år! :-)

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards