Alla inlägg den 13 december 2009

Av Mia - 13 december 2009 17:29

...tiden denna vecka ska ägnas åt att skapa julkort. Jag ligger LIIIITE efter, så det lär inte bli så många gjorda som jag tänkte i somras! :-)

Dessutom tänkte jag inte använda mig av julfrimärken utan vanliga, så får jag ett par dagar extra till på mig! De som inte ska skapas ska ju också inhandlas, skrivas, adresseras och sättas porto på.


Well, jag längtar väldigt till mitt pysselbord, det är länge sedan jag hade tid att sitta där!

Av Mia - 13 december 2009 17:23

...föll äntligen ner från himlen här igår. Vi var iväg över natten till stugan som jag tidigare skrivit om, och det var så mysigt att sitta där vid levande ljus och se flingorna dala ner, om än en ganska kort stund. Det var halt imorse när vi åkte hem, så det var till att ta det försiktigt. Men en vacker morgon var det, lite puder på backen och solsken.


Det var skönt att komma iväg hemifrån lite, det gav lite lugn åt mig, jag kunde ju inte göra mycket åt röran som jag åstadkommit hemma utan bara spelade lite spel och åt kräftor. Japp, så var det, kräftorna kom fram. Lite out of season men vi hade några paket kvar så dem tillsammans med goda ostar, kex och vin tillbringade vi kvällen före lucia! :-)

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards