Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Mia - 21 maj 2009 16:15

...för helgen är väl bland annat att ha väninnan C på middag och vin här imorgon, till bror och hjälpa till med tapetsering eller något annat han behöver hjälp med, få ordning i vår hem, skriva brev och mail och PYSSLA! Jag vill, jag vill, jag vill!

Nu har vi tänkt att låna en tv och ställa i arbetsrummet, för då kan jag sitta där även mina tv-dagar, och tillfällena blir fler som jag kan pyssla på! Smart, smart! Fast, det är ju bara två kvällar i veckan som jag egentligen VILL titta på tv:n, annars hamnar jag bara framför den ändå, och vid de tillfällena kunde jag ju sätta mig i pysselrummet... svårt det där.


Kanske jag hinner städa lite där innan maken vaknar, det är och har varit så rörigt där, att jag har börjat från grunden, men det tar tid, mycket tid!

Av Mia - 21 maj 2009 16:13

...är i faggorna och vi tänkte åka upp till mamma där han är just nu och umgås lite! Om nu maken behagar vakna någon gång, han har jobbat natt så han behöver väl sova, men jag går här och blir rastlös för att vi inte kommer iväg, irriterad över att jag tydligen är den enda som grejar här även när jag har jobbat, trött över att tiden aldrig verkar räcka till....

Låter det som en bra kväll? Det blir den nog, känner mig bara lite ur slag just nu!


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards