Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Mia - 15 maj 2009 23:30

...har jag blivit idag, stackars mig, jag har ont!

Vi har varit uppe hos bror och hjäpt honom idag, bland annat skulle vi flytta lite möbler mellan rummen på övervåningen.

Nu är det så, att mellan det gamla huset och nybygget är det en glipa, på ungefär 25 cm, barnens rum är ju i nybygget men man går in i båda rummen från den gamla delen av huset.

Från brorsonens rum skulle vi bära sängar ut genom gamla huset och in i brorsdotterns rum. 

Sagt och gjort, vi börjar bära och när det är min tur att gå ut genom dörren har masonitskivan de använder att gå över glipan på, följt med sängen ut när den släpades lite och jag trampar rakt ner i glipan, som alltså är öppen ner till undervåningen.

Nu är jag ju liiiiite större än vad glipan är så det var inte någon risk att jag skulle ramla ända ner, men satan vad ont det gjorde när jag skrapade hela låret längs kanten och åkte ner ända till höften... 

Ajajaj, och en jättebula blev det, antagligen blir det också ett enormt blåmärke, men jag är evigt glad att jag inte gjorde mig mer illa än så!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards