Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Mia - 13 maj 2009 22:23

...gillar jag att svar på! Här är några nya jag har hittat hos Bea!!


1. Hur ofta äter du snabbmat?
Ett par, tre gånger i månaden, då blir det oftast dom kvällar Rickard jobbar sent
2. Vad äter du helst på Mc Donalds?
Bigmac&CO samt cola light. Men åh så länge sedan det var jag åt där känner jag!

3. Vad vill du ha på din pizza?
Ärligt talat är jag inte särskilt förtjust i pizza men min bästa pizzerian i stan gjorde de godaste kebabpizzorna i världshistorien, tills de bytte ägare!

4. Vad väljer du för kinamat?
Stek ris special

5. Kan du tänka dig att arbeta på något av ovanstående ställen, motivera gärna lite?
En liten familjeägd pizzeria kanske, absolut INTE McDonalds!

Av Mia - 13 maj 2009 15:34

...ska det bli här hoppas jag.

Maken ska laga mat åt mig, jag ska bara slappa och njuta av att vara ledig. Solen skiner, det blir nog ett glas vin eller så på balkongen känns det som! 

Kanske lite scrappande, men det är klart, det där förbaskade arbetsrummet måste ju städas först... 

Av Mia - 13 maj 2009 15:18

... på tv i typ två sekunder.

1.20 in på DETTA klipp kommer det en man promenerande på höger sida av bilden, i en brun mockajacka.

Det är min rara lillebror på promenad i Norrköping.

Hmm... han brukar inte vilja gå så långt, undra vad han gjorde där? Troligen på väg till systemet som de flesta studenter verkar vara.

Men... han går ju inte i skolan längre, kom jag på!





Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards