Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Mia - 27 oktober 2009 19:04

...hur mycket kan den påverka oss egentligen? Det handlar ju bara om en ynka timma, men sedan i söndags har jag varit så trött, så jag har bara velat sova. Nu har jag inte gjort det, men känslan finns där.

Dessutom ställde vi ju tillbaka klockan, vi fick ju en timma den natten?
Att jag känt mig trött till och från under hösten tidigare tror jag beror på att det är full rulle hela tiden och jag har inte hunnit varva ner och koppla av, men jag har inte varit trött nog att vilja lägga mig klockan 20. Det är jag nu.... Känner ni av något?


Men, det är bara att bita ihop, det blir bättre!

Imorgon ska jag och mamma fara till Alingsås och titta på deras LIGHTS IN ALINGSÅS. Vi kom på att det är sista dagen på söndag, så det blev lite akut! Det ska bli  mysigt, dels är Alingsås en trevlig liten stad, dels är ljusutställningen fantastiskt vacker! Iaf tidigare har den varit det, men det är den säkert nu också!


Det händer något hela tiden, kanske inte konstigt att jag är trött då och då, men inte som de senaste dagarna. Jag skyller på tidsomställningen, det är det fler som gör vet jag! :-)

Av Mia - 27 oktober 2009 16:40

Jag vet, jag har själv inte hunnit göra din senaste utmaning, det ska jag försöka göra under veckan, men jag ger dig en ny, medan jag kommer ihåg vad jag kom på! Själv är jag så sugen på att scrappa, men sista pysseltillfället ägnade jag åt julkort. Det går långsamt men framåt....

Denna gång är det en scrap-och skräputmaning! :-) Använd bara spillbitar av papper! Cardstock kan du ju få använda ett nytt, men inget utav de andra pappren ska vara nya, utan gamla bitar som ligger och väntar på att användas... visst har du några sådana? Eller kanske är du en sådan som använder dina spillbitar flitigt?


Japp, så är det i alla fall! *L*

Av Mia - 27 oktober 2009 12:22

...är han igen på sitt gamla jobb, maken min! Heltid, fastanställning och börjar i mitten på november! Hurra, hurra, hurra! Den  massiva bergskedjan som hängt över mina axlar de senaste månaderna har lämnat mig och jag är så glad och tacksam över att det har löst sig så här!

Att skar kan gå vår väg faktiskt, och det var i sista stund kan man säga... snart hade vi varit tvungna att flytta, men nu känns allt så bra, så bra! Jag ska inte sura på flera dagar vad som än händer! *L* (Kanske....)

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards