Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Mia - 11 oktober 2009 16:09

Här är en ny för dig!

Textil!
Använd dig av textil på din LO; garn, tyg, band, spets, tyll.... vad du nu kan hitta på!

Hoppas det blir kul!


Av Mia - 11 oktober 2009 15:42

...var det i fredags, och nu äntligen får jag upp mina bilder! Glad



Jag började min dag med att vika ihop tvätt, det behövdes plats för nytvättat... mycket tvätt har vi för tillfället...


Högar av tidningar, pärmar, kartonger och papper stör i pysselrummet, så det var dags att röja där lite också.

 

Skriver ut våra biljetter till julkonserten!

   

Börjar slå in presenter till min pysselgalna brorsdotter!


Mycket tvätt som sagt....

 

Jag testar mina senaste inköp, funderar på att ge något utav det till brorsdottern...

 

En promenad med maken, härliga höstdag!

 

Vi slappar lite när vi kommit hem och ätit. Kejsarinnan på sin favoritplats, husses knä.

 

Ut med sommarkläder och in med vinterkläder. Jag anar ett färgtema i min garderob...

 


På väg upp till bror och brorsbarn... 


Brorsdottern med kompis är så duktiga så de sitter med läxorna på fredagkvällen.

 


Brorsdottern och jag lånade lilla valpen (som inte är så liten längre) av bekanta och tog en kvällspromenad. Men vovven ville hellre leka.

   


Sen blev det inte några mer bilder denna dag!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards