Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Mia - 10 oktober 2009 21:58

...mig lite olustig av någon anledning.

Ångest ska jag inte kalla det, det är nog att håna de som verkligen lider av ångest, men jag har en konstig känsla, som om man går och väntar på något obehagligt, eller som om man har varit med om eller är mitt i något som oroar en.


Jag har ingen aning om vad det är, jag har inget direkt som borde störa mig på direkt, men ändå känner jag av den där olust/oroskänslan.

Hu, det är inget roligt....

Av Mia - 10 oktober 2009 21:07

...och lång dag har det varit för mig idag.


Igår kväll, sent, fick jag besök av sötaste Ålands-väninnan, och vi satt och pratade halva natten. Det var enda gången vi hann mötas upp, det var roligt att det gick att genomföra!

Upp tidigt för att åka ut med tjejen som jag är kontaktperson för nästan en heldags shopping och marknadsbesök. Väl slut när jag var hemma, så jag sov en timma och jag har inte vaknat än känns det som.

Lite spel över nätet med lillebror och ett glas vin eller två avslutar nog kvällen.


Imorgon ska jag ägna dagen åt pysslande och att röja bort resterna av sommaren på balkongen! Lugn och fin söndag, skönt det!!


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards