Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Mia - 18 oktober 2009 10:11

....kallar, snart dags att ge sig av dit igen. Känns inte jätteroligt, men vad gör man. Är jag väl där så brukar det gå bra. Jag var en sväng hos brorsbarnen igår eftermiddag/kväll när jag kommit hem från Göteborg, och det var ju mysigt som alltid. De ville så oerhört gärna att jag skulle sova över, och bad på sina bara knän, kom med lösningar för att det skulle funka, men jag sa nej ändå, eftersom jag skulle jobba idag. Det är skönt att sova hemma då, och så blir det lite stressigt på morgonen om jag sover hos dem.

Men... sen hade jag ju skuldkänslor hela kvällen, för jag HADE kunnat sova över ju, så svårt hade det inte varit... Jag skulle tro att jag var den enda som tänkte på det efter att jag hade stängt dörren och gått därifrån.... Jag fattar inte varför jag ska ha så svårt att släppa sånt här. Den som förlorar på det är jag, det går åt så mycket energi för mig att fundera och ha skuldkänslor.

Det är inte bara barnen det handlar om utan det är när jag säger nej, till vem som helst. Fast jag vet att de inte alls tänker på det efteråt. Det är bara jag som gör det....

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards