Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Mia - 6 oktober 2008 21:10

...att det var så roligt att shoppa på mässan, så fick jag så mycket inspiration. Alla dessa fantastiska alster som de skapar och visar upp; LO:s, kort, altrade askar och album, korgar och jag vet inte allt vad det är.

Eftersom tv:n inte verkar funka idag heller, så borde jag ju hinna skapa lite. Men jag känner mig lite trött, har varit och gympat så vila är nog det bästa! *L*


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*  

I was at a "scrap- and rubberstampfair" during the weeken, and beside the fact that it was fun to shop a lot of things, it was very inspiring. All these beautiful things they create, all new technics that I watched, I want to do EVERYTHING! 

Our TV isn't working very well, or not at all really, so I should be able to find time to creat today.

But I have been doing some workout this evening, and I feel tired, perhaps it is the best for me to relax! :-)

Av Mia - 6 oktober 2008 20:54

...att jag handlade för 800 spänn på mässan, och kom hem med så lite.


~13 mönstrade papper, Maja design - alldeles underbara!!

~10 cardstock

~1 liten omonterad stämpel - God Jul

~2 burkar Utee - tjockare embossingpulver, clear och pearl

~1 distressrefill - en färg jag redan hade...trots att jag hade med mig hela min färgkarta ner till mässan...typiskt mig...

~Distanskuddar - trist att köpa men ack så nödvändigt

~1 liten stämpeldyna

~2 Adirondack stämpeldynor

~Stompfar

~1 STOR ask med chalks

~4 rullar punchinella - rosa, turkos, svart och vit


Hmmm, undra om jag glömt något? Antagligen rena grekiskan för de oinvigda, men kommer någon scrap eller stämpelgalning förbi, känner de nog igen vad det är jag köpt.




Av Mia - 6 oktober 2008 20:51

...jag köpte är så fin på min dörr, synd bara att det är en lägenhetsdörr och inte en ytterdörr så att alla som går förbi kan se den.

Jag har sett de här kransarna förr, de säljs lite överallt, och jag tycker att de är så fina. Att göra en själv skulle ta alldeles för lång tid och bli alldeles för dyrt...


 

Av Mia - 6 oktober 2008 20:20

...har fortfarande ingen tv! Jag blir galen! Just idag.... Vilken annan dag som helst är helt ok, kanske till och med bra, men inte IDAG! Vi har plockat hit en boxer också men inte den heller funkar, vad är det för fel???

*morr*


Jag får väl vanka in i skaparrummet och fortsätta organiseringen där, det tar liksom tid....

Av Mia - 6 oktober 2008 17:35

...skogen gick det med mitt EFIT; hade ju missat att ladda mobilen, men jag funderar på om jag ska köra ett eget EFIT imorgon, bara för att det är kul.

Jag ska fundera på det.....

Av Mia - 6 oktober 2008 17:34

...är det för mig idag! Comhems tv-sändningar krånglar och idag som CITYAKUTEN börjar! Hur ska det gå om tv:n inte är igång när jag kommer hem efter gympan? Missa första avsnittet för säsongen, det är inte bra det!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards