Alla inlägg under mars 2008

Av Mia - 9 mars 2008 20:18

...fan att jag inte ska kunna låta bli att vräka i mig massa mat! Gud, vad jag är trött på mig själv!

I går skulle jag ju återgå till mitt hälsosammare liv. Och det gick ju bra.... ett tag...

Men imorgon...då... då ska jag.... 

Av Mia - 9 mars 2008 14:10

...hos mamma var det ju igår! Det var både gott och så trevligt! Som vanligt är det ju halvt kaos när vi alla träffas, men de som var minst kaotiska var barnen!
Iaf åt vi en så himla god laxtårta till förrätt! Min brorson, som för övrigt gillar ganska mycket sånt som inte är barnvänlig mat, bara vräkte i sig!


 

Av Mia - 9 mars 2008 12:44

... med syskonbarnen hann jag med lite igår. Vi var hembjudna till mamma på kvällen, på massa god mat, men jag smet in i "lilla-rummet" med barnen och pysslade lite istället för att hjälpa till med maten!

Bland annat gjorde de såna här fina ägg, att sticka ner i en blomkruka eller nåt liknande!

 

Av Mia - 9 mars 2008 12:36

... slog ut Carola och Andreas igår är ju dagens stora samtalsämne i melodifestivalkretsar.
Jag är ett gammalt Nordman-fans, men det här var definitivt inte en av deras bästa låtar tycker jag, och Carolas och Andreas låt växer ju mer man lyssnar på den, så min värld var det fel låt som gick vidare där. Även om jag egentligen inte vill ha Carola i någon final...

För ett antal år sedan, såg jag Nordman live, på en krog här i vår lilla stad, och jag kan säga att sångaren, var så oerhört påverkad av något. Sprit, droger, inte vet jag, men han kunde inte stå, snubblade runt på scen och fick stötta sig på mikrofonstativet, han mindes inte texterna utan det mesta blev instrumentalt. I princip var det bara refrängen på Vandraren som han mindes halv bra. De fick avbryta spelningen efter bara några låtar.  Så nu för tiden är det så trevligt att se honom, ganska så välmående och i betydligt bättre skick!

Av Mia - 9 mars 2008 12:23

..som missat vem som är mina favoriter i melodifestivalen?

 

Av Mia - 6 mars 2008 20:41

...är inte snygg i vanliga fall, men nu ser den ut så här och svullnaden är på nedgång... Ser ni vilken det är? *L* Men den är mer svullen på höjden än på bredden! Och själva tåleden är alldeles röd på sidan... Stackars, stackars lilla mig! *asg*

Av Mia - 6 mars 2008 20:27

...eller inte? Hur ont har jag i foten? Hur mycket gör jag det värre om jag går och jobbar? Hur ont kommer det att göra om jag inte får sitta med foten i högläge? Klarar jag av att hantera mitt jobb med smärtan? Har vi RÅD med att jag håller mig hemma för att bli frisk ordentligt?


Mycket att fundera på.... 

Av Mia - 5 mars 2008 21:20

....funkar ungefär så här! Alltså, fotot i sig är inte alls bra, men det visar iaf funktionen med filtret! Och jag är så glad för det!

 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards