Alla inlägg under mars 2008

Av Mia - 13 mars 2008 19:12

...på hur det skulle vara att ha en helt anonym blogg! Bara kunna skriva vad som helst, utan namn förstås, utan att någon skulle känna sig utpekad...
Hmmm....

Av Mia - 13 mars 2008 14:04

...vad konstig bilden blev! Men ni ser att det är fantastiskt fin choklad väl! *L*

Av Mia - 13 mars 2008 13:59

Helén tipsade om denna tävling!

Hos Bambi, kan vi vinna ett Gottogram, att skicka till någon man tycker om nu under påsk! Passa på, ta chansen, idag kanske det är vår tur!

Av Mia - 13 mars 2008 13:00

Oops, jag har blivit utmanad av Helén!


Jag gör väl mitt bästa...



Väder utanför ditt fönster: Regn, mulet, ett par grader plus

Lyssnar på just nu: Slalom på tv:n

I går gick du och la dig: 22.30, typ två timmar tidigare än vanligt. Vaknade 00.30 av en larmande bil (vilket är en rutin här på nätterna vid den tiden, samma bil) och hade svårt att somna om sen....

Idag vaknade du : Körde sambon till jobbet 5.20 men gick och lade mig några timmar innan jag själv skulle till jobbet, då gick jag upp 9.00

Vad har du på dig: Svarta stretchiga byxo, svart t-shirt och ljusblå kofta.

Senaste som ringde dig: Till min mobil var det min bror, hit till jobbet var det en kollega.

Som du ringde: Moster tror jag.

Senaste som skickade dig sms: Väninnan C

Senaste som du skickade till: Väninnan C

Senaste vän du addade på Facebook: Oj, jag är så inaktiv där så det minns jag inte.

Som addade dig:Som ovan.

Senaste person som mailade dig: Brodern, ett skämsamt mail (utöver all reklam då)

Sista hemsida du besökte/läste: Bloglines och Ryanair

Ska/har gjort/göra idag: Kört sambon till jobbet, sovit, duschat, packat inför jobbet, jobbat lite....

Bra eller dålig dag idag: Nja, jag är ju på jobbet, sådana dagar brukar aldrig vara så bra...


Och så ska man utmana någon annan tror jag...

Jädrans, vad svårt! Jag har ingen!
Så jag utmanar den som läser och vill delge oss andra lite om sin dag!!



Av Mia - 12 mars 2008 17:08

Denna veckan var det BADRUM!

Med förskräckelse insåg jag ju att jag inte kunde fota hela mitt badrum, för det ser ut som en helikopter försökt landa där.

Det fick mig dock att ta tag i att städa upp där idag!


Så jag fotade hyllan med mina, för tillfället, favoritprodukter, som jag behöver ha nära! Precis över badkaret i det här fallet....

 

Av Mia - 12 mars 2008 17:06

...är svår idag.

Till och med så svår att jag inte kunda gå och simma.

Jag får huvudvärk av att vara i simhallen i vanliga fall, men GÅ DIT med huvudvärk var nog att utmana ödet... Det går så där med motionerandet denna vecka, på grund av alla sjukdomstillstånd!

*suckar* 

Av Mia - 12 mars 2008 17:04

...blev det när jag bytte vatten på min tylpanbukett. Den gick av!

Men jag var ju tvungen att ta hand om den, och bristen på små vasar gjorde att jag fick ta en ljusstake... Maken till den har gått sönder så det var ju bra att kunna använda den till något annat!
 


Åh, vad jag älskar tiden när man kan gotta sig i vackra tulpaner!


Av Mia - 12 mars 2008 17:02

...till balkongen blev äntligen klar! Blommorna har stått och väntat på mig i flera dagar...

Men nu så!

 


Vad glad man kan bli av lite blommor! 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards