Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Mia - 4 mars 2008 18:22

...mamman gav mig tulpaner förra veckan, för jag hade namnsdag! Nu har de tyvärr vissnat, men jag kan fortfarande titta på foton och njuta.
Tulpaner är nog den vackraste blomma jag vet. Eller, kanske inte vackraste, men det är den absolut mest glädjande blomma när den dyker upp i butikerna efter jul och andas vår!

 

Av Mia - 4 mars 2008 17:28

Fritid.... är veckans tema.

Och hur ska jag kunna välja ut något av allt jag gör på min fritid....

Scrappa, göra kort, läsa, sticka, brodera, se på film, lappteknik, umgås med nära och kära, fota....

Men jag valde det här:


...för det är nog här, vid datorn, jag tillbringar tiden mest... Skriver brev och mail, surfar och redigerar bilder, det är här på nätet jag hittar mest inspiration till allt jag vill göra och skapa och det är här jag shoppar mest! *L*

Av Mia - 4 mars 2008 17:10

 

...har jag redan fått, fast det nästan är en månad kvar innan jag fyller! Sambon är så söt när han har köpt present, han är som ett litet barn och kan INTE hålla sig på något sätt. I torsdags kom han hem och sa att han hade beställt present till mig. Jag blev ju lite nyfiken och jag behövde inte fråga många gånger innan han berättade vad det var.

Idag hade han varit och hämtat det och jag fick det förstås med en gång. Han hade köpt ett polarisationsfilter samt ett stjärnfilter till kameran!
Det ska bli så skoj att gå ut och testa det! Jag kan ju inte ge mig ut just nu, gikten är inte så snäll idag så jag behöver nog vila foten en del, men imorgon kanske? Eller snarare till helgen!
Det är så spännande att testa det. Jag kan ju ägna några timmar åt att försöka komma längre i kamerans alla funktioner! Det är ju inte mycket annat jag kan göra för övrigt även om det behövs här hemma. 

Det där dagliga plocket står ju och väntar på mig!! 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards