Alla inlägg under mars 2008

Av Mia - 24 mars 2008 18:05

...här kommer vi!
Resan är bokad! 14 april åker vi, min mamma och jag, 18 april är vi tillbaka hemma!

Hurra! Lilla Ella ska få så mycket "gammal-kusin-kärlek" att hon kommer att skratta av glädje när vi åker hem! :-)

 Det ska bli så roligt, jag längtar!!! 


 

Av Mia - 24 mars 2008 14:20

...halva dagen idag. Har varit iväg på quilt/lapptäckes-möte halva dagen idag.  Det var liiiite svårt att gå upp på morgonen, eftersom den goda nattsömnen lyser med sin frånvaro. Framåt sex-tiden sover jag gott och ordentligt! Så klockan 8.30 är jag INTE pigg!

Men det var som vanligt roligt att sy, och jag blev så nöjd med det jag påbörjade idag.

Det blev dock inte klart, så ni får väl se två par grytlappar som jag gjorde klart i helgen! Det ena gav jag bort till min moster som en liten värdinne-gåva i lördags och det andra ligger väl och väntar på att ges bort till någon annan *L*


 

 

Av Mia - 23 mars 2008 21:10

...ska jag lägga mig idag.

Mina nätter har den senaste tiden bestått av ständiga uppvaknanden, orolig sömn och ångestfyllda drömmar.

Jag är trött och behöver sova, men det känns obehagligt att lägga sig när jag anar hur det blir....


Hoppas, hoppas på att åtminstone få sova två timmar i taget, helt ostört.... 

Av Mia - 23 mars 2008 19:56

...tillbringades hos moster, med diverse inbjudna. Själv hade jag bytt bort påskaftonen, så jag var ledig och får jobba igen det en annan gång, men det får gå, jag ville så gärna vara ledig i år, när söte sambon var ledig och gulligaste syskonbarnen var med på plats.

God mat, påskeld med raketer som seden bjuder! Här håller vi på traditionerna vi haft sedan vi var små!

Jag körde så jag fick avstå från vinet. Det gick 'la bra!


Och så var det -15 grader ungefär i natt när vi åkte hem! Kallt, kallt kallt!



 

Av Mia - 23 mars 2008 11:04

...idag tillbringas än så länge med långfrukost framför Miami Ink på tv!

Fascinerande program, om tatuerare, och de är sannerligen oerhört skickliga konstnärer! Jag är djupt imponerad.


Fantasiskt fint väder ute, och det blir nog en promenad i snö och solsken med mamma senare i eftermiddag! 

Av Mia - 20 mars 2008 00:45

...som Hanna Pakarinen sjöng i förra årets melodifestival (och det gjorde hon jäkligt bra): LEAVE ME ALONE!


Av Mia - 19 mars 2008 20:54

...fina nya gardiner! Jag är så glad över dem! De är luftiga och lätta och släpper in allt ljus! Kanske man ska ha två panelgardiner på varje sida, men jag är så nöjd med dem som de är!!


 

Av Mia - 19 mars 2008 19:29



Hos Malin hittade jag testet ifall ni undrar. Hon har mycket intressant och skoj i sin blogg om man gillar böcker!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards