Alla inlägg under januari 2009

Av Mia - 5 januari 2009 19:00

....har jag bestämt mig för.

Jag SKA ta mig iväg på en fotokurs! Det jag vill ha är en kurs där jag lär mig om tekniken, jag vill inte träna på att se motiv eller redigera foton, jag vill först lära mig FOTA! Vitbalans, slutare, bländare och allt vad det är.... Jag blir helt velig i huvudet, trots att jag läst en del. Träning handlar det väl om också.

Önskar jag kunde hitta någon runt mig som är likasinnad när det gäller att fota. Kanske jag kan locka med moster, hon har ju köpt en digitalkamera nu, det borde inte vara omöjligt! Nu när vi inte hitta någon quilkurs...

Av Mia - 5 januari 2009 18:32

...till alla som hittills valt att vara med har jag gjort till höger!

Av Mia - 5 januari 2009 17:45


Ännu mer skridskoåkning, med en mer dramatisk himmel denna dag!

Av Mia - 5 januari 2009 17:43

 Äntligen lite ordentlig vinter, med, om inte snö, så i alla fall tjock is, för oss att åka skridskor på!

Av Mia - 5 januari 2009 17:42


Det är oerhört skönt att ha en liten Kejsarinna i hemmet, när maken jobbar kvällar och nätter.

Av Mia - 5 januari 2009 17:31

...har jag beslutat mig för att delta i.

Det går ut på att ta ett foto om dagen, för att dokumentera sitt liv. Jag ska inte gå in för att ta de bästa korten, utan för att få med vardagen.


Vi får väl se om jag minns att fota varje dag, men jag ska göra så gott jag kan!

Vi är några som samlats via Helene och ska tillsammans försöka genomföra detta! Skoj hoppas jag, och jag har stora förhoppnigar att göra klart det, istället för att börja och inte avsluta som vanligt...


Av Mia - 5 januari 2009 17:31

Så här mysigt hade jag det på nyårsdagen, efter att ha jobbat ett helt dygn. Mådde inget vidare...

Av Mia - 4 januari 2009 22:03

...är det jobb igen, och idag känns det bedrövligt att behöva gå dit...

Men, jag vet ju, bara jag kommer dit är det inga problem, fast idag mår jag inte alls väl över tanken.

Det kan nog bero på att maken och jag nu har jobbat så tvärt emot varann igen, och han går av i morgon bitti när jag åker till jobbet, och det gör nog att det känns extra trögt.

Lika bra att gå och lägga sig snart, så det blir morgon och jag kan gå iväg till jobbet och komma hem efter ett dygn! *L*

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards