Alla inlägg den 9 december 2007

Av Mia - 9 december 2007 22:15

...skulle jag börjat med julkorten. Jag har suttit hela kvällen och bara slutfört fyra kort! Det handlade nästan bara dessutom att montera! Måla och sånt var redan gjort! HJÄLP! Hur ska det gå?
Jag blir nog tvungen att använda en del av de korten som jag köpte från Unicef tror jag, tiden rinner iväg.....

Av Mia - 9 december 2007 00:08

     

...blev jag jul på testet här. Vad annars?? Det finns ingen annan högtid än jul för mig! *L*
Klart det finns, men ingen annan som JULEN iaf!!


***You Are Christmas***


More than most people, you are able to find magic in life's small moments.
Traditions mean a lot to you, and you tend to be quite nostalgic.
You are a giving, kind person who really understands the true meaning of holidays.
You inspire others to be as altruistic and caring as you are.

What makes you celebrate: Tradition and a generous spirit

At holiday get togethers, you do best as: The storyteller. You like to recount memories with everyone.

On a holiday, you're the one most likely to: Give a gift to everyone you know



Vilken högtid är du?

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards