Alla inlägg den 15 november 2007

Av Mia - 15 november 2007 22:27

...han var, Jonas Gardell! Gud, som jag skrattade, från början till slut, med en kort paus mitt i, då han levererade en stunds allvar.

Det är ju extra roligt också, då han improviserade, kom av sig och pratade helt oplanerat...

Det var ett lyft att få komma dit, lyssna på honom och skratta halvt ihjäl sig!

Nu kommer jag sova gott, tror jag, trots att det är en fet-lång helg framför mig, med jobb! 

Av Mia - 15 november 2007 16:29

..är det dags att ge sig av! Vi ska på Jonas Gardell idag, och jag hoppas det blir roligt, bra, tänkvärt..

Det värsta är attt jag hörde att folk som sitter längst fram blir lite häcklade av honom, så jag hoppas INNERLIGT att jag inte sitter långt fram alls, utan gärna långt bak!

Återkommer väl med rapport senare om hur det var! 

Av Mia - 15 november 2007 16:02

...blev det! Jag lyckades tvinga ut söte sambon en stund och det var härligt! Men jag vet inte... jag lyckades få fotona så mörka, riktigt så sent var vi inte ute! I alla fall så gör sig vår lilla stad i vinterskrud!

 

Av Mia - 15 november 2007 15:59

...är påbörjade!!

Fast långt ifrån klara, och inte får ni se något färdigt inte!
Bara ett par tjuvkikar!!

         


Fortfarande snö ute, och det är superinspirerande att hålla på med julkorten!
Det är bara så förtvivlat trist, att jag inte kan känna mig riktigt nöjd med det jag gör, utan hela tiden jämför mig med de som jag tycker är "de bästa".

Det innebär frustration varje gång jag sitter med mitt pysslande.

Men jag antar att det bara är att jobba vidare och försöka känna mig tillfreds med det jag lyckas med!! 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards