Alla inlägg den 14 november 2007

Av Mia - 14 november 2007 17:05

... finns hos Dekoreramedmera.

Jag älskar de här pappren och köpte förstås ett gäng av dem, och några till på mässan....

Av Mia - 14 november 2007 16:57

... inköp kommer här...

 

Nu ska jag försöka sätta mig och skapa lite med hjälp utav dessa grejer... Känns kanoninspirerande att göra lite julkort nu när det ligger snö utanför fönstren!! Bara glöggen som fattas, men den tog slut igår! *L*

Många av de mönstrade pappren kommer från Dekoreramedmera och jag tycker de är alldeles fantastiskt vackra, dessutom har de svensk text på dem, och det känns motiverat tycker jag! Det är inte riktigt lika kul med papper som det står Merry Christmas på, fast det får man stå ut med det också!

Av Mia - 14 november 2007 16:55

..är min kruka. Och vi som skulle röjt det sista på balkongen dessa få lediga dagar.

Fast det är ju så fint! Vi lär nog få någon annan dag som vi kan plocka undan det på, chansen att snön ska ligga kvar någon längre tid är väl obefintlig...

 

Av Mia - 14 november 2007 10:31

...jag har faktiskt ingen lust att gå ut själv... jag är nog för lat!!

Av Mia - 14 november 2007 10:20

...idag är alldeles underbar!! Ännu mer snö, och fortfarande snöar det!

Kanske, kanske kan jag tvinga med min stackars sambo ut.... Måste bara ut och lukta på snön, få snöflingor i ansiktet och göra spår i den snön som fallit!! Men då måste jag tvinga upp sötaste sambon som förstås ligger och trynar fortfarande. Vi har faktiskt två hela lediga dagar tillsammans utan något planerat!

Förutom att jag ska på Jonas Gardell i Uddevalla imorgon kväll...

Jag önskar att jag kunde sova lika längre på morgonen, det är ju så skönt! 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards