Alla inlägg den 10 november 2007

Av Mia - 10 november 2007 21:26

...idag var så trevlig! Som vanligt, på Hunneberg. Tyvärr hade snälla mamman lite bråttom tillbaka till jobbet så vi kunde inte gå runt så länge.

Det kanske i och för sig var bra, brorsdottern hade bara gympadojor på sig, och frös ganska mycket. Brorssonen kunde inte följa med, han låg hemma i feber och snuva, framför tv med pappan.
Vi köpte förstås lite gott till honom, lite godis, bullar och korv.


Själv köpte jag inte så mycket, kiwmarmelad, falukorvar, lite bröd och mjuk getost.

Det var vackert väder, och det enda som saknades var väl lite snö kanske! Jag saknar snön!!

Här provsmakar raraste brorsdottern och snällaste mamman på någon mat... marmelad, gele eller vad det var! Mycket provsmakningar var det!! 


Imorgon är det dags för scrap- och stämpelmässa! Det ska också bli så kul. Jag hinner inte riktigt med det som ska göras hemma dock, och söte sambon jobbar natt hela helgen, så ingen av oss har riktigt någon ork. Det får bli att ta tag i det livet nästa vecka.


Jag känner mig så trött, och har gjort det flera veckor, eller nästan månader, så jag funderar på att alldeles snart gå och lägga mig.
Klockan är halv tio och jag funderar på att krypa ner i sängen! Det är inte likt mig. Kanske jag ska slänga ett öga eller två på sing-a-long först, men det var inte alls lika roliga artister som det var förra gången. Ralf Gyllenhammar! Han var ju en riktig sötklimp när han var med!! *L*

God natt på er annars!!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards