Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Mia - 7 februari 2010 22:43

...talat, årets första deltävling i melodifestivalen kändes jädrigt trist. Ingen favoritlåt för mig. Bäst var öppningsnumret med Nanne, Charlotte och Sonja.

I rest my case.

Av Mia - 7 februari 2010 22:15

...jag ändå informerar er om mina planer och aktiviteter för året   så kan jag ju fortsätta!
Jag är så glad, att jag har lite uppbokat, roliga saker, musik och annat skoj att se fram mot! Det lyfter allt så otroligt mycket! Jag har ett fantastiskt roligt år att se fram mot när jag tänker efter!!


Först ut är 12 februari, då jag och mamma åker till Göteborg och ser musikalen Buddy Holly on tour i Scandinavium, bor på hotell och shoppar loss på stan.

    



19 februari åker vi till Norrköping och roar oss, maken, mor och jag hälsar på lillebror. Äter på La Uva tydligen! :-) Ska bli spännande att prova! Hela helgen är vi där! Trevligt!


23 februari åker jag och maken till Brewhouse i Göteborg och ser Gotthard, några av hans största favoriter. Jag tycker väl de är ok, men jag är inte galen i dem som han är. Det är min födelsedagspresent till honom, hans biljett och min!   

 



23 mars far vi till Vara konserthus och ser på Jonas Gardell. Jag har aldrig skrattat så mycket varken förr eller senare än när jag var och såg honom för något år sedan eller två i Uddevalla. Det ser jag fram mot också! Min kära väninna C, jag, mor och mostrar åker dit. Jag är säker på att vi kommer få en otroligt rolig och tänkvärd kväll.

 


26 mars bär det av till Trollhättan till den årliga showen där, MegaHits heter det i år, det är ett utav årets höjdpunkter, vi brukar har vansinnigt kul där och så i år hoppas jag. Dessutom kommer min rara Ålandsväninna hit och det blir så roligt att träffas igen, det var ett tag sedan. Väninnan C, bror, make och kanske några till följer med.

 


24 april (tror jag) kommer Magnus Carlsson, Charlotte Perelli och Molly Sandén hit för en ABBA-tribute spelning, och dit ska jag ta mig med väninnan C. Absolut!

   


Sen är det sommar och sol, semester och allt skönt!

Så om jag faller ner i någon deppkänsla, ska jag gå tillbaka till det här inlägget och påminna mig om hur mycket roligt jag har gjort/har att se fram mot!!


Och en eller två stämpel/scrapmässor har jag tänkt att besöka också! Ibland inser jag faktiskt hur bra mitt liv är! Nu ska jag bara hinna med kvalitetstid med maken också!   

Och vänner samt familj också så klart!

Av Mia - 7 februari 2010 21:59

... och Stockholm here we come! Åtminstone hoppas jag innerligt att våra planer går i lås. 2009 innehöll ingen hårdrocksfestival förr oss, men i år ska vi verkligen försöka komma iväg på Sonisphere! Mötley Crüe är de som drar mest, men Iron Maiden lockar förstås också. Alice Cooper har jag sett tre gånger nu, och han var inte någon favoritartist live ens första gången.

 

Ett par dagar i Stockholm också på samma gång, åh vad jag längtar! Hoppas, hoppas allt går i lås! Semestrar, boende, ekonomi, biljetter och allt vad det är...


Det enda problemet är att det krockar med vår lilla festival här i stan, nästan det enda roliga som händer här (utöver bandyn som för övrigt går åt helvete dåligt i år). Men det är inget svårt val måste jag säga....



Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards