Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Mia - 6 februari 2010 17:23

....är klockan och när jag tittar ut inser jag, att det inte ens är ordentligt mörkt ute! Hurra! Hur mycket jag än gillar att det är vinter och snö, så är dagarna väldigt korta under vintern och jag längtar efter mer ljus!

Solen har lyst här idag, synd att jag är sjuk och inte kan gå ut. Bara för att jag inte kan så VILL jag, hade jag varit frisk hade jag troligen inte gjort det...


Dags för lite myskväll, bror och brorsbarn kommer hit idag för att titta på melodifestivalen. Jag känner mig piggare idag, så det ska jag nog orka med. Pysslandet som vi hade planerat får nog dock skjutas på framtiden om vi inte gör sånt där jag kan ligga i soffan och häcka. Vänskapsband och annat smått.


Maken gör maten och jag bara är.... Skönt det!

Av Mia - 6 februari 2010 03:27

...en underbar älskad make, fantastiska och pålitliga vänner samt en familj som alltid finns där, så känner jag mig ibland så oerhört ensam....

Jag vet inte vad det beror på, jag vet inte vad som behöver göras åt det men jag saknar något så oerhört ibland!

Vad jag saknar? Vet inte... bara en känsla av att något fattas mig och att någon saknas för att mitt liv ska vara komplett!

Visst vore det bra att veta vad det är, kanske jag skulle kunna lösa det då, men så enkelt är det inte.


Eller, så vet jag någonstans vad det är, men vågar inte fundera eller tänka efter....

Av Mia - 6 februari 2010 03:16

...deltävling 1 senare idag.

Jag har tjuvlyssnat på bidragen tidigare idag hos SVT, och tja... jag vet inte, inte riktigt "my cup of tea" någon av dem, inga höjdare tycker jag, men kanske Ola och Jessica som favoriter för mig, om jag måste välja.

Nu äntligen är cirkusen igång, och jag bara älskar den!


Och ja, jag är vaken mitt i natten, så går det när man sover hela dagen! Mår jag inte bra, så blir det ofta på det här viset!

Kvällen till ära skulle min bror och barn kommit hit, brorsdottern och jag måste ha minst en melodifestivalkväll tillsammans varje år, och dessutom hade vi planerat en eftermiddag att sy tillsammans. Brorssonen är inte lika intresserad av det men om jag har en godisskål ståendes på bordet kanske han gör oss sällskap. Vi har tidigare sytt kulpåsar, men hur många sådana kan man sy liksom? Kanske kan jag övertala honom att sy en kudde eller nåt till sitt nya rum, om inte, så lär han väl vara nöjd med att spela spel på datorn! :-)


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards