Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Mia - 23 februari 2010 13:43

...har jag gett mig in på?? Det går inte särskilt fort att virka för mig och en hel pläd känns ju som ett ganska besvärligt projekt. Iofs är det roligt, men jag hade ju lovat mig själv att inte börja på något nytt innan minst ett av mina andra projekt var klara. Det gick inte så bra, jag var ju tvungen att testa.

Jag har inte kommit så långt bara....


 

Av Mia - 23 februari 2010 12:46

..idag, i Göteborg, och jag hoppas verkligen att vägen dit är hyfsat bra. Vi har ett par timmar på oss, så vi är ute i ganska god tid. Om det inte ligger några långtradare på tvären någonstans.

Gotthard, som spelar idag, är ett utav makens favoritband, och då får jag väl följa med antar jag! Men, visst, jag tycker också de är ok, jag hade inte gått på dem dock om inte han älskade dem.


Han fyllde ju år igår, så det är min födelsedagspresent till honom. Vi firade inte något större, fikade på semla gjorde vi förstås, och mina brorsbarn vill komma på kalas, så det får vi väl ordna framöver! :-)

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards