Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Mia - 8 januari 2010 15:23

....som har problem, riktiga problem, är väl bland annat fåglarna i detta kalla väder och med snön som ligger djup.

Hur är det egentligen, finns det verkligen ett förbud mot att mata fågar på balkongen, eller är det situation, läge etc som avgör?

Jag försöker mata fåglarna hos bror tillsammans med brorsbarnen, men hemma hos oss ser jag hungriga och frusna småfåglar som verkligen skulle behöva få lite mat i sig....

Asch, jag slänger väl ut några talgbollar, och så får jag väl ta bort dem om jag får skäll. Vi har en stor balkong, och jag tror att det bara blir eventuellt skräp hos oss, och inte dem under, några råttor lär inte kunna krypa upp till oss...

Det är mysigt med fåglarna som kommer och äter, jag har till och med matat min vän Skatan som bor runt balkongen på jobbet. Hon/han är här jämt, vinter som sommar och nu har h*n fått lite bröd att äta, men har inte varit här än.

Otacksamma skrälle!!    

Av Mia - 8 januari 2010 15:18

...av lite foton är det dags för. Jag sitter här och funderar, väljer ut och redigerar dem. Det är nog bland det svåraste jag vet, att välja rätt foton, att inte välja för många och att få de där som jag faktiskt vill scrappa på.

Hu, jag har ett ANTAL att gå igenom, det är ganska länge sedan jag framkallade till mig själv.

Jag brukar framkalla lite då och då till brorsbarnen, och sätta in i album (utan att scrappa) men det är lika svårt det med. Hur många års pepparkaksbak kan de liksom ha i sina album??


Det är skönt att det är I-landsproblem jag har!   

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards