Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Mia - 9 januari 2010 16:41

...vinterdag har det varit här idag, men ack så kallt.

-19 grader var det hos mamma idag, vi hade tänkt att gå en promenad, men den blev inte lång kan jag säga. En kilometer ungefär, sedan frös vi om kinder och näsa så vi fick vända och gå hem.

Jag fotade lite, jag tycker det är fantastiskt vackert ute! När vi kom hem skottade vi lite också, och gav lite fåglar mat. I ärlighetens namn får jag väl erkänna att mamma skottade mest, min rygg krånglar och gör ont, så det gick inte att skotta så mycket.


All denna snön! Jag tycker verkligen det är fantastiskt, jag uppskattar verkligen när årstiderna faktiskt innehåller det som jag tycker de ska innehålla. Våren kommer att vara så välkommen när den kommer, speciellt eftersom vi haft en riktig vinter i år, fast... den får gärna vara kvar längre, kanske något mildare väder dock!


Nu bär det av upp till mamma igen, för lite mat och mys!

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards