Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

Uggstövlar....

Av Mia - 23 juli 2009 20:32

...är inte riktigt min grej, jag tycker inte att de har varit särskilt snygga, men så råkade jag ramla på de här sötnosarna  (det är ju massa copyright och grejer på dem, så jag vågar inte lägga ut dem här på bloggen utan att fråga, men skutta gärna dit och titta!! )och det är nästan så jag blev sugen på att köpa dem! De är väl hyfsat varma i alla fall, och kanske hade varit något att ha på bandyn i vinter, som ju dessutom spelas i den ny ARENAN!!! (Ja, jag är barnsligt glad över att vi äntligen får en bandyhall i stan, och en stor, fin och dyr sådan!!)


Det är ingen som snart ska ha lite barn, så jag kan få köpa de här ljuvliga stövlarna att ge bort?? Rosa till flickan och ljusblå till pojken, det måste väl vara oerhört PK att köra totalt oneutralt till bebisar?? Jag gör det i alla fall, annat är trams! *L*



 

 
 
Elisabeth

Elisabeth

23 juli 2009 21:01

Jo, stövlarna är ju alldeles helt bedårande. Det är mycket detta med copyright och jag skrev lite om detta i ett inlägg tidigare och tog med en länk./Det bodde ju någon här från FALU BS förut och med familj tror jag och han flyttade till Vänersborg sedan!/Tack för ditt fina mail.

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

23 juli 2009 21:53

De små var söta! Men jag har egentligen aldrig förstått den där "hypen" över UGG. Tycker de ser ut som mumintrollens fötter! *s*

Och bandy!! Va? Nä hockey skall det vara. Men fråga mig inte hur mitt lag låg till i serien i vintras. :-/ *ag*

Kram!

http://lizascrappar.bloggagratis.se

 
Jag själv

Jag själv

23 juli 2009 22:53

Elisabeth! Japp, så var det! Obuhov tror jag det var (eller hur det nu stavas) men han försvann härifrån men jag minns inte vart! :-)

http://winyan.bloggagratis.se

 
Jag själv

Jag själv

23 juli 2009 22:55

Haha Lisa, nej bandy är grejen förstår du! Fast jag gillar hockey också, men "mitt" lag är inte så bra för tillfället så jag talar tyst om det! Vilket är ditt??

http://winyan.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

27 juli 2009 14:04

Mitt lag är:LIF, dvs Leksands IF. Gick inge vidare för dem och inte gick det bättre för mitt "andralag" heller: LHF (Lule´) *s*

http://bidrottningen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards