Direktlänk till inlägg 23 juli 2009

Sex...

Av Mia - 23 juli 2009 19:16

...timmars shopping har vi ägnat åt oss åt idag, maken och jag. Inget särskilt rolig shopping utan sånt där som vi MÅSTE ha, mat, mediciner, kattmat och tvättmedel och sånt. En ny router också, eftersom det verkar som vår har gått sönder.... En dyr, men kanonbra hårinpackning köpte jag mig dock!



 För mitt hår har Joico de bästa produkterna, jag älskar dem, och unnar mig att köpa det när jag behöver nytt. Dyra ja, men riktigt bra och dryga...



 
 
Elisabeth

Elisabeth

23 juli 2009 20:24

Jo, ibland är det en del man helt enkelt MÅSTE köpa, precis det som du har räknat upp här. Och när det gäller hårinpackningen tycker jag att du gjorde rätt som kostade på dig den, eftersom den är bra. Kul kod jag fick förresten, daxs.

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

23 juli 2009 21:55

Hmm. På vilket vis är inpackningen bra?
Jag har funderat på att byta hårvårdsprodukter men va 17 skall man ta istället för VO5?? Känns inte så okej att ta ett schampo på Ica för 100:- flaskan om jag inte VET hur det är.
Måste man till frissan?? (Jag blir klippt av....stora T!*s*)

Kram!

http://lizascrappar.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

23 juli 2009 22:59

Mitt hår är väldigt torrt i topparna och denna inpackning vårdar det ömt, men ibland måste jag ha ett extra balsam i håret efter. Det är mycket proteiner i inpackningen som kan gör att håret känns strävt. Tja, din frissa kanske inte är så haj på schampon och liknande...*L* Men kanske klipper bra??
Jag rekommenderar dock att gå in på en frissa och fråga lite om vad som kan vara bra att använda, de behöver ju inte klippa för att kunna svara på sådana frågor!
Det känns så himla onödigt att köpa dyra schampo och sånt, som inte funkar bättre än de vanliga.... Det har jag gjort alldeles för många gånger.

http://winyan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards