Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Mia - 9 juli 2009 23:49

...är nu DVD:n, bakom tv:n hade den ramlat och nu kan vi lyssna lite innan vi går och lägger oss!
Godnatt mina vänner!

Kram!

Av Mia - 9 juli 2009 23:45

... är ju ett av våra gemensamma favoritband, åtminstone så länge Tarja var sångerska.

Men nu hittar vi inte vår musik-dvd med Nightwish och jag blir halvt desperat!! Jag vill ju så gärna höra all den bra musiken, JUST NU! 

Varför i hela friden kan vi inte hålla reda på någonting här! Trots att vi har ordning i själva lägenheten???

Tur att Youtube finns...



Av Mia - 9 juli 2009 23:34

...det mesta har jag gjort nu, lite ikapp på min sommar borde ni vara nu!

Min sommar är snart slut! *L* Nästa onsdag börjar jag jobba igen. Visst hade det varit skönt att få vara ledig ännu längre, men jag är ju så mycket ledig även när jag jobbar så det går nog bra ändå.


Snart fyller jag 40 också och då får jag 6 dagars semester till!  Hurra!

Av Mia - 9 juli 2009 23:28

...och Smögen fick sig litet besök av oss!
 I Ramsvik badade vi alla en sväng och på Smögen försökte  vi shoppa lite, men allt folk gjorde att jag tappade sugen! Lite kräftor och  sånt hann jag shoppa, men inte mycket annat. Men bara att gå på bryggan är alldeles underbart roligt, åh, vad jag älskar västkusten!!(och jag älskar också Picasa som är ett så trevligt bildbehandlingsprogram när man inte kräver jättemycket! Gratis är det också!)


 

Av Mia - 9 juli 2009 23:20

...var vi på i tisdags. Min morfars mor och far ligger begravda i Brastad och vi brukar beöska den kyrkogården en gång på våren/sommaren. Vi gjorde det tillsammans med morfar och kommer fortsätta göra det i framtiden också.

De ligger på den gamla kyrkogården och det är en lugn, fridfull kyrkogård. Den är inte särskilt besökt och det gör att det känns helt ok att syskonbarnen E och E är med, samt lilla kusinbarnet E också är där. De leker lite vid sidan av och njuter faktiskt av att vara på våra förfäders mark så att säga. De frågar vem vi besöker och det känns som om det är intresserade faktiskt.


 

Av Mia - 9 juli 2009 23:13

...har vi också varit på som ni vet! KANONKUL, men lite krävande också! Klart vi orkade alla dagarna men efteråt var det allt lite vila som gällde. Visst ser jag glad ut längst ner till vänster??

Festivalen, stämningen och lakritsshot gjorde susen! *L*

Åh vad det är roligt att vara på festival och annat party!

 

Av Mia - 9 juli 2009 22:58

...händer med mina bilder? En del finkar jättebra, men andra ser jag som konstiga freak som inte alls stämmer med hur de ser ut egentligen! Ser det konstigt ut när ni ser det också?

Av Mia - 9 juli 2009 22:56

..hann ju med Hirtshals också, både "fiskemuseet" och att bada i askallt vatten!

 

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards