Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

Foton...

Av Mia - 7 juli 2009 21:06

...på mig själv har jag fått se idag, både med baddräkt och i klänning, och herregud, det är ju deprimerande...

Just idag känns det som jag ska börja med svältkur imorgon, direkt! Det blir nog inte så, men nu känns det som det är dags att börja motivera mig så jag kan börja med ett hälsosammare liv!

 
 
Elisabeth

Elisabeth

7 juli 2009 23:24

Jag vill gärna PEPPA dig, så underbart som DU har peppat MIG. Jag tror absolut att du kan fixa detta faktiskt. Du har ju ett vackert ansikte och en så fin personlighet och att du ska komma i kläder du vill önskar jag dig jättemycket. Det låter ju inte som något omöjligt alls faktiskt. Jag finns ju HÄR men du kan ju börja imorgon, vänta inte nu. Här är det PEPPNING som gäller. Du kan ju ta och dricka vatten oftare t.ex (om deu inte gör det förstås) och mer grönsaker och frukt och så förstås promenader. Kram på dig!

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

8 juli 2009 16:20

Ja usch ja. Att se sig själv på kort är ingen höjdare! Därför ser jag till att vara den som sköter kameran! ;-))
Jag körde ju stenhårt med LCHF men det känns så förbaskat onaturligt. Inga grönsaker (nästan) och bara massa fett! Jag har slirat in lite mer på GI igen och jag tror nog att det är bättre i det långa loppet. Men lite fusk (läs: ganska mycket) har det varit i helgen med kalas och allt. Men jag tar det med ro. "Beach 2009" är ju körd så jag siktar in mig på 2010. Har ju böcker i mobilen nu och en stegräknare fick jag också så nu skall jag köra igång med morgonpromenader!

Kramar!

http://bidrottningen.bloggagratis.se

 
Vicki

Vicki

8 juli 2009 16:43

Ja, en svältkur skulle jag med behöva göra. Fast jag tänker unna mig lite nu under semestern så jag får ta tag i det till hösten sedan. Det är en svår årstid nu att låta bli det goda.

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Anne

Anne

8 juli 2009 22:07

Det är där jag är oxå. Känns som om man skulle gå i ide mitt i sommaren och komma fram i oktober, i parkas så ingenser hur man ser ut... Men, men det är väl nu vår tid kommer att ta tag i oss och börja leva sunt..;)

Ha en go dag.

Kram Anne

http://www.flimmerochflummer.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards