Alla inlägg under februari 2008

-1

Av Mia - 13 februari 2008 17:01

kilo, fem sedan i julas! Jepp, nu är jag nog på gång igen!!


Alla hjärtans dag imorgon, undra med vad för något trevligt söte sambon ska överraska mig med!


AJ!!!


 Ledsen, det var bara jag som ramlade ur soffan när jag höll på att skratta ihjäl mig efter att ha skrivit förra meningen...

In my dreams, kanske... 

Av Mia - 13 februari 2008 16:51

  • Hur ofta äter du mat ute?
    Gå ut på restaurang gör vi inte så ofta, köper hem hämtmat, kanske någon gång i veckan.
  • Vad/vart äter du då helst?
    Thai är gott, pizza förstås... Just nu är det dock sallad som gäller, allt för att trimma figuren!
  • Vad har du på din favoritpizza?
    Nu är jag inne i en period då jag inte vill ha så mycket på, och jag är inte så vansinnigt förtjust i pizza. Ibland kan jag vara sugen, men oftast inte. Champinjoner, skinka och ananas är ju gott...
  • Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte?
    Eftersom jag inte går ut och äter så ofta så blir det inte av att pröva nya ställen, och i vår lilla stad är ju utbudet ganska begränsat.
  • Går du ofta på café och fikar, vad?
    Inte nu för tiden, däremot när jag studerade kunde jag sitta i timmar med vänner över några koppar de, studenters budgetfika... Fast nu skulle jag kunna döda för ett besök på vårt fik och en av deras semlor!

Av Mia - 13 februari 2008 15:15

.. kan det verkligen hjälpa mot huvudvärk? Jag hoppas det, för det var det enda jag hade med mig... Annars blir det en jobbig eftermiddag/kväll, huvudvärken är inte snäll idag.

Av Mia - 13 februari 2008 15:02

... i morgon. Jag satt och knåpade lite kort igår som jag tänkte visa när de nått mottagarna!

Några blev jag nöjd med, några mindre nöjd med... Men hoppas som vanligt att de som får dem uppskattar arbetet med dem i alla fall!!


Det känns dock som jag skulle behöva gå någon kurs, delta i någon mara, träff whatever, så jag kommer lite vidare med mitt skapande. Det mesta blir likadant som alltid.


Mer träffar, kurser, tid och pengar är vad jag behöver! Vem kan ge mig det? 

Av Mia - 13 februari 2008 14:25

Det är vår i luften idag!! Sol och fågelkvitter, och jag är på jobbet...

Ska väl se till att ta en promenad med min brukare idag, både han och jag är nog i stort behov av frisk luft!

Hoppas, hoppas det härliga vädre håller i sig under helgen då vi är i Norrköping!


Fotot är taget med min mobil, därför har den inte så bra kvalité! 

Av Mia - 12 februari 2008 03:31

...blir jag, då jag försöker förklara hur jag mår för någon och möts med inställningen "jaha, var det inget värre". Det känns trist som fan.

JAG mår dåligt, och varför jag mår dåligt handlar väl inte om vad andra tycker är ok att må dåligt om? För mig är det här verkligen en grej att må dåligt över, att fundera över, att älta om och om igen med mina VÄNNER (Ni vet vilka Ni är)

Grejen är väl den att jag känner mig arg, ledsen, besviken, orolig och sedan vad anledningen är måste väl vara ovidkommande? För mig är det en megastor grej, om det då för andra är minimalt, så trevligt för dem. Försök bara förstå mig och mina känslor, det räcker så....

Av Mia - 11 februari 2008 19:28

..på förmiddagen och stämpelterapi med vinstyrka på kvällen. Allt man kan skjuta på framtiden ska man också skjuta på!! Alla funderingar och känslor ligger på is tills imorgon. Nu har jag bara trevligt!!

Av Mia - 10 februari 2008 23:38

...är en annan dag. Förhoppningsvis bättre, förhoppningsvis har allt jag känner idag hamnat lite på avstånd, så det inte belamrar mitt känsloliv totalt...

En lyten syförmiddag med väninnorna ska väl kanske också få mig att tänka på lite annat...


Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards