Alla inlägg under februari 2008

Av Mia - 18 februari 2008 13:57

...från Norrköping. Vi kom hem redan igår kväll, åt lite mat, tittade på "En annan del av Köping" och igår var det ju så rart, med ett-års jubileum för kärleksparet och Tobbe som tycker att folk ser för jävliga ut när de inte rakar sig!

Mer kärlek åt folket!


Jag är ledig idag, och får inte mycket uträttat. Det är helt makalöst, hur lat jag har blivit på mina lediga dagar.
Vad har jag  ägnat mig åt idag? Kört igång en diskmaskin, röjt av diskbänken, duschat, surfat, sett på tv....

Allt annat som jag skulle behöva göra då? Njae, det kan jag eller söte sambon göra någon annan gång....

Nu ska jag promenera iväg och möta upp min bror, som vill ha sin bil hemkörd då han ska åka iväg på hockey. *avundsjuk*

Då får jag en liten promenad i det vackra, soliga vädret vi har här!

I kväll är det dags för gympa. Och det är ju kul....eller inte...

Måste intala mig att det ÄR kul! *åhvadjaggillarattgympa*


Imorgon är det dags att jobba igen! De lediga dagarna är alldeles för få och alldeles för korta!! 

Av Mia - 15 februari 2008 19:20

..har lilla Ella idag! Hon fyller ett år det lilla livet! Vi skickade iväg ett paket med lite presenter, och hoppas att det kom fram tills idag.

Jag hade stickat ett par tossor, som blev så näpna!


 

Av Mia - 14 februari 2008 23:16

... har vi ju nu när vi är i Norrköping!

Rara moster är och kollar till henne några gånger om dagen och kattälskare som hon är så stannar hon dessutom en stund och gosar med lilla Saga. Det tycker hon om! Saga alltså!

Får nog leta upp en liten present till henne här!

 

Av Mia - 14 februari 2008 23:13

...fick jag idag av söte sambon. Jag som ramlade ur soffan av skratt igår när jag skrev att han skulle hitta på något på alla hjärtans dag.

Detta kommer han hem med till mig efter att ha uträttat några ärenden!



Note to myself: Gnäll inte, när allt inte är precis som du har tänkt dig!

Av Mia - 14 februari 2008 23:05

...har jag skickat till nära och kära, känslomässigt utvalda.

 



 


 

 

 

Av Mia - 13 februari 2008 22:16

..åker vi till i morgon och hälsar på lillebror! Det ska bli skoj! Trevligt sällskap, god mat, shopping, bio, krogen... Lite av varje!

Ska bli gott att få tankarna på annat så de inte bara mal runt i huvudet och rör till det ännu mer.

Jag lägger locket på över helgen, så gott det går. Stoppa huvudet i sanden ett tag, är ett underskattat sätt att hantera bekymmer på...


Av Mia - 13 februari 2008 20:03

...och där kan man vinna små ursöta nyckelringar!

Av Mia - 13 februari 2008 19:37

...har en kanontrevlig blogg HÄR med allt man behöver veta och lite till!!

Om melodifestivalen alltså.

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Skapa flashcards