Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

Klappar...

Av Mia - 12 mars 2010 13:06

...mig själv på axeln och säger att jag är duktig! Jag gick hem från jobbet idag, prick en timma tog det, lite kallt om öronen eftersom jag glömde mössan hemma, men det kändes fint att sjunka ner i soffan när jag kom hem.


Jag förstår inte hur jag kan vara så rörig som jag är, nu har det försvunnit en avi till ett paket som jag skulle hämta ut idag. Jag tycker att jag lägger sånt så fint i en hög, på en speciell plats, men så ligger den inte där när jag ska ha den, var finns den då? Maken är det förstås som har lagt den någon annanstans, det kan INTE vara jag! Får väl vänta på påminnnelsen då istället, tacka vet jag när de skickar sms-avi, det försvinner inte iaf i första taget.

 
 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

12 mars 2010 14:40

Jo, nog är det DUKTIGT gjort - och det är ju fint väder på många håll. Jag har varit barhuvad de senaste dagarna men när jag åker i eftermiddag är en mössa i alla fall med./Om det är någon "tröst" kan jag tala om att du inte alls är ENSAM om att inte veta var "grejer" finns. Det känns som om jag letar efter något varje dag... Idag var det t.ex pjamasbyxorna men till slut fann jag dem under sängen.. Min nyaste kompaktkamera visste jag att jag lagt i någonstans men fordralet är så mörkt så det syns inte så bra om allt ligger i något ANNAT som är mörkt eller ÄNNU mörkare. Hoppas att avin dyker upp snart så att det känns lugnare för dig. Har själv svårt att koppla av innan jag har hittat något viktigt så jag förstår verkligen.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

12 mars 2010 23:26

Ja här är det DEFINITIVT mannen som förlägger saker. Skyller både på mig och barnen! *humpf!*
Jag brukar säga att det är TUR att huvudet sitter på plats! Annars skulle han gå hemifrån utan det!! *ag*

http://bidrottningen.bloggagratis.se

 
Siw

Siw

13 mars 2010 07:26

Gott med promenad, speciellt om det är gott väder ute, gärna då solen är framme ..

Känner igen mig i det här med rörigheten, kan även jag lägga grejer som man inte vet var man har lagt dem. För det mesta hittar man dem efter ett tag, men alltid lika förargligt när man ska ha sakerna och man inte hittar dem .. Hoppas du hittade avin till slut ..

http://www.tankspridd.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards