Direktlänk till inlägg 14 januari 2010

Somliga...

Av Mia - 14 januari 2010 00:23

...av mina vänner valde att inte se Johan Falk-filmen  som gick på tv i söndags  . Dock såg jag den, och jag tyckte den var riktigt bra för att vara svensk. Den verkade inte vara inspelad i närheten här, som de tidigare filmerna varit, men det underlättade nästan för mig. När jag vet att en film är inspelad i närheten så fokuserar jag mest på att känna igen mig och missar liksom halva filmen.

Men åter till söndagens film... jag har hittat en ny favoritskådis!! (Jacob Ekelund är INTE en favorit, tyvärr...) JOEL KINNAMAN! Inte nog med att han är (i mitt tycke) en vansinnigt snygg karl, han är också en oerhört begåvad skådis. Upptäckte att han faktiskt tidigare varit med i bland annat ARN, som jag tycker är bra filmer.


Den dagen han och Nijas Örnbak-Fjeldmose gör en film tillsammans kommer jag sitta fastnaglad vid bioduken på premiärdagen! (Att Jon Bon Jovi skulle göra en film som går upp på bioduken, kanske är att hoppas för mycket...)


NIJAS:


JOEL:

   


 
 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

14 januari 2010 10:22

Har sett Johan Falk som jag spelade in och tyckte att den var riktigt bra. Gillar annars en del annat svenskt också, t.ex Wallander (och jag är ju dessutom "lite kär" i Ystad som du väl vet!) och Beck.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

14 januari 2010 18:46

Haha. Du skulle slå dig ihop med min karl! Han tycker filmerna är SÅÅ bra. :-/ Han har nyss varit och hyrt Johan Falk-filmerna nr 3 och 4. 2:an såg han igår! Jag satt vid datorn då med lurar så jag slapp höra nåt.*haha*

Och tack snälla du för de snälla orden! *rodnar*
Jag tycker det är kul att läsa hos dig och uppskattar också dina besök hos mig!!

Visst är LCHF-mat god!!! :-)) Det är precis det jag gillar i maten och grönsaker och frukt kan jag lika gärna hoppa över, även om jag äter lite sånt. Blandar GI och LCHF.

Förresten. Jon bon jovi HAR ju gjort filmer!! Men det kanske inte var SÅ du menade?? *s*

Kramar!

http://bidrottningen.bloggagratis.se

 
Ingegerd

Ingegerd

14 januari 2010 18:55

Jag såg också Johan Falk filmen, tyckte den var riktigt bra!

http://hovsing.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards