Direktlänk till inlägg 29 juni 2008

Norpad...

Av Mia - 29 juni 2008 21:15

...lista från Helén!!


Nu är det upp till bevis, hur tjejig är jag egentligen?


HUR TJEJIG ÄR DU?

[x] Du har fler än 10 nagellack.

[x] Du har en parfym som kostade mer än 500

[ ] Du har eller har haft lösnaglar.

[ ] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn

[x] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder.

[x] När du var liten ville du vara en prinsessa.

[ ] Du brukar gå på stan med din mamma

[x] Du har haft rosa på ditt rum.

Totalt: 5

[x] Du har färgat håret.

[x] Du har slingat håret.

[x] Du har alltid din mobil med dig.

[ ] Du dansar vilt när du är ensam hemma

[x] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad.

[x] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan.

[x] Du älskar att gå till frisören.

[ ] Du solar hellre än att bada.

Totalt: 6

DU ÄLSKAR:

[ ] Skor

[x] Färgen rosa

[x] Shopping

[ ] Dekorationer

[ ] Speglar

[x] Skolan

[ ] Delfiner

[ ] Disneyfilmer

[x] Ljus

[x] Blommor

[ ] Mjukisdjur

Totalt: 5

DU SHOPPAR/HAR SHOPPAT PÅ:

[x] MQ

[ ] Kompaniet

[ ] Victoria's secret

[x] H&M

[ ] Aima

[ ] New Yorker

[ ] Gina Tricot

[ ] NK

[ ] Top Gun

[ ] Taily Weijl

[ ] Bijou Birgiette

[ ] City Girl

[ ] Colosseum

[ ] Sisters

[x] Annan affär

Totalt: 3

DU SÄGER OFTA:

[ ] Whatever

[ ] Oh my god!

[x] Vet inte

[ ] Cuite

[ ] Hot

[ ] Visst

[x] Säkert

[x] Ursäkta

[ ] Fabulous

Totalt: 3

DU LÄSER:

[ ] Frida

[x] Cosmopolitan

[ ] Glamour

[ ] Elle

[ ] Teen Vouge

[ ] Bravo

[ ] Solo

[ ] Wendy

[ ] Bravo girl

[ ] Star Flash

Totalt:1

DU GILLAR DESSA FILMER:

[ ] Elizabethtown

[ ] Eva och Adam

[ ] Freaky Friday

[ ] Ciao Bella

[ ] A Walk To Remember

[ ] Sweet Home Alabalma

[ ] Where The Heart Is

[ ] Just My luck

[ ] John Tucker Must Die

[x] The Holiday

[ ] Girls United

[ ] How To Lose a Guy In 10 Days

[ ] The Hot Chick

[ ] My Girl

Totalt: 1

DU BRUKAR KOLLA PÅ:

[ ] Lost

[ ] Top Model

[x] Projekt Runway

[x] Desperate Housewives

[ ] The Simple Life

[ ] Men In Trees

[ ] 8th & Ocean

[ ] Grey's Anatomy

[x] The OC

[ ] Laguna Beach/The Hills

[ ] Nip/Tuck

[x] Gilmore Girls

[x] One Tree Hill

[ ] Heroes

Totalt:5

DU TYCKER ÄR BRA:

[ ] Paris Hilton

[ ] Jessica Simpson

[ ] Mariah Carey

[ ] J-Lo

[ ] Britney Spears

[ ] Beyonce Knowles

[ ] Christina Aguilera

[ ] Hilary Duff

[ ] Lindsay Lohan

[x] Gwen Stefani

Totalt:1


Totalt för hela testet:  30 POÄNG

Får du 0-20: Är du en tjej???

Får du 20-30: Pojkaktig tjej.

Får du 30-40:Rätt så tjejig.

Får du: 40-50: Du är en tjej!

Får du: 50-60: Du är riktigt flickig.


Hmmm, 30 prick om jag räknat rätt, så jag lägger mig väl i "Rätt så tjejig" för det vill jag ju vara tror jag...*L* 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 2 september 2010 21:49


...bara lite, för att se om det blir röda ramar runt bilderna i denna bloggen också. Ni är välkomna att gå vidare till min andra blogg!! :-)     Och nej, det blir inte någon röd ram, däremot ser bilden helt skev ut... Åh vad det är besvärligt ...

Av Mia - 16 augusti 2010 15:21


...började idag, och som vanligt var jag med ut i skogen. Inga rådjur fälldes dock, men vi såg ett faktiskt. Alltid lika roligt att se djur i skogen, oavsett art. Tyst och stilla, och faktiskt hyfsat varmt med vind som blåste bort eventuella mygg...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:51

...på jobbet. Semestern tog slut innan den knappt hann börja känns det som. Tanken var ju att ta det lugnt, slappa och koppla av och det blev som vanligt nästan tvärt om. Det har gått i ett, iofs med massa roliga grejer, men det har inte varit nå...

Av Mia - 16 augusti 2010 12:42

...med att länka till min nya blogg. http://kihaku.wordpress.com   ...

Av Mia - 12 augusti 2010 23:16

...det verkar börjar jag ta lite farväl av den här bloggen. Inte så att jag kommer att göra mig av med den nu, men färre och färre inlägg blir det, och mer fokus på den andra. Precis som en av mina vänner skrev till mig i en kommentar, som jag för öv...

Det här är jag

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Leta i bloggen

Det nyaste från mig

Kategorier

Favoritplatser

Bakåt i tiden

En gång för länge sen

RSS

Foto 365

Vänner


Ovido - Quiz & Flashcards